Reply on: Joki #89088:
Ked chodila L93 az na Jasovsku tak od Branika vozila len vzduch. Vzdy k tým čo byvajú dalej od centra by nemla chdit nosna linka, lebo je to zbytočné. Nechcem sa celkom zastávať zmien s 9/2005. Pred tým, ked som išla cez víken z Kremnickej na Zehriansku, nastupila som na L90 za 12 minút som bola pri Brániku a tam išla častejšie ako dnes L98, L93, a blo. Dnes musim ísť L88 na Nám. Hraničiarov odtial L95 k Brániku a potom čakat na 98 s 15 min. intervalom.
Ale zvikla som si, lebo viem že rano cez pracovne dni ide 95 každe 3 min s ovela efektívnejsou trasou, a nevadimy ani že nemam L81, lebo mam L80 každé 4 min a L93 tiež každé 4 minúty. A z L98 si môžeš perfektne pretúpiť na L95 aj L93, podla toho kam chceš ísť.
Prestupný systém mali spraviť aj s elinamy, lebo L95Ťa privedie n Safko, ale tam len čakáš na linku s 12 min. intervalom.
A Lúky by som riešila tak, že z Antolskej by išla linka okolo zástavok Bzovícka a Žehrianska na JAsovskú, a odtial L91 pod MOst a rovnako späť. A L91 by premávala ako v noci LN91. To by šlo, nie?
Ámos
Re #89059 Papyr: Ani ti to nikto nechce vyvratit. Ale ako nam prof. Letz hovoril, Bratislavske obvyvatelstvo bolo vzdy vacsinovo slovenske a to vtedy ak sa na Bratislavu pozerame ako dnes. Ak si zoberies mesto ohranicene hradbami (teraz hovorim o stredoveku este) tak skutocne mozno desatina bola Slovakov. Ak si ho vsak zoberies zo vsetkymi predmestiami, ten pomer bol vyrazne iny.
Ono vlastne ukaz mi povodneho Slovaka
Re #89064 S499.1023: Tak ked to tu tak sleduju, tak im mozem dopredu povedat ze ak budu SORy BN 9,5 na L37 a na L77, 79, 41, 43 budu 12 metrove vozy, pojdem na obvodne oddelenie PZ SR Bratislava I. a podam trestne oznamenie za umyselne poskodzovanie MHD v Bratislave ako verejneho statku.
Re #89080 Joki: Dufam/e ze sa L93 predlzovat nebude.