Reply on: Peon #87955:
V minulých dobách bol prístup SAD BA rovnaký ako vo všetkých podnikoch SAD, čiže cestujúci až na poslednom mieste. Nezabudnem ako raz šofér na Patrónke v smere na Záhorie vstal a ponad stenu oddelujúcu kabínu a salón zahučal dozadu (do už vtedy riadne narvatého autobusu) aby sme sa ráčili posunúť a spraviť tak miesto pre nastupujúcich (ako keby bolo kde), lebo nás nechá všetkých vystúpiť.Re DNV: To bola taká socialistická mánia stavať sídlisko v každej mestskej časti, hoc aj kilometre od centra. Asi v DNV mali bývať prevažne zamestanci BAZky a pohraničnej stráže. ? A vraj len v poslednej chvíli boli uchránené napr. Rusovce (ktoré mali ísť celé dole a malo sa postaviť sídlisko s troma ulicami panelákov, pre cca 10000 obyvateľov) a Záhorská Bystrica.
TeBeCe
Na preložku Mlynskej ulice je vydané stavebné povolenie na inžinierske siete. Problém je vo vykúpení pozemkov pod komunikáciu, kde jeden dotknutý občan-občianka sa odvoláva voči danej stavbe.
Tým nastáva posun v uskutočnení realizácie tejto stavby. Teda nejedná sa o neschopnosť mestskej organizácie GIB, lebo
v súčasnosti tento problém rieši Krajský stavebný úrad. Dodávateľ stavby je vybratý, peniaze sú pre danú stavbu rezervované a
čaká sa na vyriešenie majetkových vzťahov.