No ja teda neviem, ale pokial tu obhajujes dnesny prestupny system, tak by si potom samozrejme mal aj uznat, ze L21 je v istom smere nadstandardna vynimka ktora nema v BA obdobu,nielenze sa s nou da dostat z DNV PRIAMO do centra, ale este k tomu skoro nikde nestoji,takze je sita priamo pre potreby DNV.Ved uznaj sam,predstav si, ze by L59 stala iba v Rači a potom az na na Zochovej alebo na Antolskej, alebo ze by L91 zacinala v Cunove a stala az na Dvoroch a pod Novym Mostom...proste z neviem akeho podivuhodneho dovodu musi byt DNV daco extra...ani Východné, Vajnory, Čunovo, Vrakuna nemaju takto expresne linky a vacsina ani nie priamo do centra...
Ty našťastie nemôžeš ovplyvniť nič. Keby si totiž niečo mohol ovplyvniť, tak MHD v BA jazdí systémom ČSAD. Okrem iného si pletieš tarifný systém s linkovým vedením ale to je len taká cukrovinka na záver...
Počúvaj, Dunčo zememeračský, priznaj sa, že si si založil ďalší nick, aby si vyvolával dojem, že tvoje dementné názory majú väčšiu podporu? Podozrieval som ťa od začiatku ale teraz si sa zase priznal.
Linky 12 a 14 súroztrhnuté nezmyselne, pretože električka je podstatne nezávislejšia od dopravnej situácia ako auto. Ďalej už tvoje dunčoidné teórie nebudem riešiť.
Si prečitaj čo som napísal.koncepcia ako taka je podla mna vzhladom na system zabezpecenia MHD v inych castiach BA nadstandardny, tj.priame a rychle linky az do centra.A presne som popisal problem: "Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danych liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy..." lepsie citaj a potom pis,to ze to vznechava je zle,ale to nieje vec linkovania ale poctu vozov a ich stavu a vodicov.
Ja teda neviem, čo sa tu ludia z DNV stale stazuju, ved maju priame spojenie s centrom (L28, L21) a este k tomu aj nadstandardne expresne a priame spojenie s centrom (L21).Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danzch liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy...
ale ved nikto ta do skoly nenuti chodit dpb
pozri ja som po 9/2005 musel cestovat 21+83/84+80 a v lete ked ma to nebavilo, vsetal som skor a od SAV som sa presiel az ku skole... nebolo nic krajsie ako ranna prechadzka s vedomim ze do skoly stiham, pozerajuc sa na natlacene busy a kolony nerovoznych aut IAD
prestupovanie je ale to najmenej co mi vadi, vadi mi skor ze busy stoja pri kazdej vrbe
Z hladiska spolahlivosti, nie kapacitneho, sa zlepsila:) povedal by som tak o 300%... ale mohlo to byt lepsie, ale to nie je vina DPB ale zleho riesenia krizovatky polianky, kedy sa 2 zjazd z dialnice zuzuje do jedneho jazdneho pruhu a tak je zablokovany cely odbocovaci pruh na dialnici, ak nie cast praveho a tam obcas 21 uviazne, ale to je tak na 5 minut co je v porovnani s 45 minutami nic ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KT8