Martyk: tie pripravy trate na 1435mm sa robili na prelome 90. desiatich rokov a uz sa nerobia, takze DPB uz nezastava nazor zmeny rozchodu. A podla mna, radsej tie peniaze investovat do kvalitnej udrzby, ako menit rozchod. Zober si taky blizky vychod, tam su dokonca zeleznice na 1000mm a jazdia po tom rychlostou 160 km/h. A v pohode to ide. Keby sa v BA mala robit zmena rozchodu, tak to by bol chaoz, vsak v Liberci,robia jednu trat a jaky bordel tam z toho mali.
tr3mp
Neviem ci viete, ale Aupark zamysla okrem zastavok na nadjazde postavit aj tunel popod nasyp veduci na Novy most, aby spojil existujucu cestu popred Aupark s Viedenskou cestou a tato cesta nesla pritom cez Sad Janka Krala. Zaroven by sa mala z Viedenskej cesty v useku od Noveho po Stary most mala vylucit motorova doprava a chodnik zostat len pre cyklistov, korculiarov a pesich.
Tu by sa podla mna dala spravit krasna vec: linku 50 z Auparku predlzit cez novy tunel az na Viedensku a ako 82ka pokracovat do Matadorky. Na predlzenu 50ku by sa nasadili klbaky a 82ka by sa zrusila - usek z centralneho trhoviska na stanicu ma spolocny z 201kou. Problemom by bol nedostatocna nahrada obsluhy Landererovej, ale to by sa dalo nejako vyriesit.
Tak by sa vyriesilo spojenie zapadnej casti Petrzalky s Auparkom a zaroven by vznikla fantasticky sialena linka (aj ked uz aj terajsia 50ka je celkom sialena