Spectre: dobre, ale ked sa pustis najprv do rozvoja siete a potom ju pojdes prestavat na iny rozchod, vyde ta to zarucene drahsie (a velmi drahsie) ako ked najprv zmenis rozchod a potom zacnes rozsirovat siet (pripadne robis oboje paralelne s tym ze prevadzkujes 2rozchodny system). A zmena rozchodu je len prvy krok k napojeniu na zeleznicu. PS: neake uspory ziskas aj tym, ze ked rozsiris siet, tak bude treba nakupit nove vozidla a ako iste vies vozidla pre rozchod 1435 mm su o neakych 20 - 30 % lacnejsie ako vozidla na rozchod 1000 mm.
COLOR
All: Prosim Vas, moze mi niekto vysvetlit linku 77? Ved to je holy nezmysel! Ma to tri konecne, ak neratam Vodostav, pretoze to je len slucka (ale budem to ratat ako konecnu lebo je to tak v CP). Naozaj tej linke vobec neviem pochopit, a snazim sa o to intenzivne uz dva dni. Chapem, preco to tak je ze jedna linka obsluhuje styri konecne (staci jeden voz, pri dvoch linkach by museli by dva+vodici) ale neviem, aku ma trasu. Ako teda ten voz ide? Vlcie Hrdlo - Spalovna - Vodostav - Vlcie Hrdlo - Povodie Dunaja - Vlcie Hrdlo? Fakt nechapem... Naco je potom cestak s trasou Spalovna - Vodostav ked moze byt zacleneny do cestaku Spalovna - Vlcie Hrdlo s poznamkou ze zachadza? Ja viem napisal som to dost komplikovane ale myslim ze sa to da pochopit.
PS: V cestaku Spalovna - Vlcie Hrdlo je kurzivou zaznacena zachadzka na Vodostav a Povodie Dunaja ale zo Spalovne na tie zachadzky nechodi ani jeden spoj. Naco tam potom tie zachadzky su ked tam nic nezachadza??? Na oblbnutie? Mam pocit ze by som to mal adresovat DPB ale tvorcovia CP by mi asi povedali ze "To tak ma byt". Ak v tom ma niekto jasno tak mi prosim odpovedzte, nechcem sa odrbat ked tam pojdem a nic mi nepride. Mozete aj na mail, nech nehustime diskusiu. Zaujima ma hlavne trasa toho jedneho vozu (ktora je dokonca odlisna cez vikend kua!).