Turbo> #8632: To bolo k prispevku od Z
A dnes ich bude dost.

). "hustu siet", ako si to ty nazval, si tu ale fakt neviem predstavit - najma preto, lebo v petrzalke byvam a mam celkom dobru predstavu o tom, ako vyzeraju ulice a ulicky. petrzalka ma cestnu siet vybudovanu uplne na houby a keby po nej mali premavat eliny, krutili by sa ako cerviky na udici... a mimo cestnej siete mas pouzitelny pomaly len koridor metra (fuuuj
) a este par priestranstiev. najma na lukch su kralikarne postavane tak tesne blizko seba, ze by si musel kvoli elektricke obmedzit nielen auta ale aj pesich...
ale ak je zaujem, rad sa o tom s niekym pohadam :-)))
)... ale chcem sa toho este dozit a metro je u nas iba predvolebny blabol... alebo mam tento pocit sam?
) a mame hotovy nosny system. a keby som mal prilis vela penazi, mozno by som este dostaval okruh okolo centra (safko-pribinova-nove narodne divadlo-ASMN-zahradnicka-trnavske mysto-racianske myto-hlavna stanica). muselo by sa tam desne vela zakopavat pod zem, ale keby sa to stavalo otvorenym sposobom, dalo by sa to zvladnut. a ja si celkom zivo viem predstavit podzemne zastavky elin na trnavskom, racianskom i pod stanicou... kedysi som si doma tiez kreslil mapku a vyzeralo to celkom logicky... ale to uz asi tak byva :-)))
.

Zivotne prostredie spievalo labutiu piesen - okrem smradu a hluku môj voz este rozstrekoval naokolo olej (a niekedy i mensie suciastky
)
.
Ako sa odborne volaju tie dve kovove zalezitosti trciace T-busu z "chrbta", na ktorych konci navijanie vodiacich lan od "palic"? (Pripadam si teraz trochu ako newwwzdelanec akysi
ale podotykam: moje vozy taketo veci na "chrbte" (rozumej zadne celo) nemaju 
)
odchadzajuci T-bus z Hlavnej stanice a spominam si, ze starsie typy T mali tieto "navijaky" ine - toto bol T s cislom voza tusim 6279 alebo 97, a palice mal z dvoch tretin obalene alebo natrete na zlto..podobne ako T 6287 alebo 78 
Majkl