A este nieco k Poliakom. Verejne obstaravanie vyhravaju Poliaci, lebo daju najnizsiu cenu. Ale o kvalite sa nehovori. Bohuzial, vzdy ked vyhrali poliaci, mali sme velke problemy s kvalitou dodavky, nekonecne telfonaty, nedodrzanie terminov, atd. Ale maju dobru obchodnu strategiu: daju najnizsiu cenu, tym aspon raz ziskaju zakaznika, na ktore davaju potom referencie. Na zapade to zavazi, a tak vlastne postupuju na zapadny trh. Teraz som hovoril o mojich skusenostiach vo firme. Ale viem od kolegov, ze sukramne SADKy nekupili polske busy, lebo ich prekukli, vedeli ze nerobia kvalitne. Hovorim o sukromnych firmach, ktori radsej zaplatili o 100 000 viac za bus, ale v dalsom nemaju problemy.
Sommelier
A na druhú stranu - vzhľadom na mediálnu a spoločenskú situáciu - v mnohých prípadoch sa o tom začína hovoriť až neskoro. Verím tomu, že keby niekde uhorela polovica autobusu tak by do dvoch týždňov boli kladivá snáď pod každým sedadlom a vláda by na mimoriadnom zasadnutí našla 2 miliardy na nové vozy.
Je to čierny humor, ale väčšinou sa hasí, keď už horí a prevencia u nás nie je základ. Že sa šlape vo viacerých ohľadoch na riziko ? Môžme si za to sami.