Reply on: hoppusmark #84459:
Takže šotoverzia Corporate Identity je taká, že každý modelový rad bude mať iný náter a ešte tam budeme rozlišovať trakciu? Budem sa postýkrát opakovať, ale aký je pre vlka rozdiel mezdzi trolejbusom a autobusom? Teda okrem toho, že trolejbus sa rozbieha prískokom, na podivných miestach, kde visia splete drôtov, prudko brzdí a potom sa zase prudko rozbieha, na streche má palice, ktoré sa šúchajú po vedení, z ktorého občas vypadnú a vtedy to nejde, občas sa v trolejbude ozve ppípanie a vtedy to tiež nejde, niekedy aj pár hodín atdˇ.?
Ámos
Najlepsie asi bude ked si kazdy nevrhnete svoj mestsky nater, potom to zrealizujeme na adekvatnom pocte vozov, kazdy dostane pridelenu kvotu a hadam budete spokojny...
Re #84471 Ike: Naozaj mas pocit, ze je ekonomicke mat priemerny vek vozidloveho parku 4 roky? Aj Praha rata s NP vozmi v prevadzke 15 rokov... Samozrejme na to treba udrzbu a GO...