Nick ->
POLUS: keby kompetentní ešte pred xy rokmi, keď sa robila tá trať nakázali robotníkom, nech to PORIADNE podbijú, neprepadávali a nevystupovali by tam panely a bola by to síce stará trať, ale zachovalá (aké sú napr. v Brne)
6603: Elektromotor ti vytlačí aj 100 km/h (Je tam obmedzovač, ale u starých asi iba akceleračný). Problém je v tom, že pri nápravách RÁBA pri takej rýchlosti načisto ohluchneš. Trolejbus sa nejde rozsypať, neboj - ale ak si si všimol, takýto syndróm majú hlavne Hroboňkácke vozy. Problém bude podla mňa v tom, že do vozovne chodia po tých super dlaždiciach, a naši vodiči sa na poslednom kole vôbec neserú. Ak by sa v tom trolejbuse dotiahli všetky dekle a prípadne by sa to ešte v rámci extra-úprav mohlo vytmeliť, alebo podložiť nejakou gumou, išiel by lepšie, ako nová 21Trka
POLUS: keby kompetentní ešte pred xy rokmi, keď sa robila tá trať nakázali robotníkom, nech to PORIADNE podbijú, neprepadávali a nevystupovali by tam panely a bola by to síce stará trať, ale zachovalá (aké sú napr. v Brne)
6603: Elektromotor ti vytlačí aj 100 km/h (Je tam obmedzovač, ale u starých asi iba akceleračný). Problém je v tom, že pri nápravách RÁBA pri takej rýchlosti načisto ohluchneš. Trolejbus sa nejde rozsypať, neboj - ale ak si si všimol, takýto syndróm majú hlavne Hroboňkácke vozy. Problém bude podla mňa v tom, že do vozovne chodia po tých super dlaždiciach, a naši vodiči sa na poslednom kole vôbec neserú. Ak by sa v tom trolejbuse dotiahli všetky dekle a prípadne by sa to ešte v rámci extra-úprav mohlo vytmeliť, alebo podložiť nejakou gumou, išiel by lepšie, ako nová 21Trka

Martin
vozy T6A5. Tak k tomu mohu říci jedině, že výroba v ČKD stojí až na nové vozy metra pro Prahu. Čeká se
až ČKD koupí německý Siemens a rozběhne se tady
výroba nových tramvají LT4, 6 a 8. Tyto tramvaje by
se měly objevit v pražských ulicích ve zkušebním provozu snad letos nebo příští rok. Jedná se o vozidlo z 80% nízkopodlažní, které má nahradit špatné vozy RT6N a S. Jestli se chcete podívat, jak by mohlo zhruba vypadat tak se podívejte na http://tram.hyperlink.cz