Podľa mojej mienky predčasný odchod je najzávažnejšia chyba akéhokoľvek dopravného podniku. Výpadok spoja z technických príčin, meškanie, rezervy v čistote, to všetko sa dá pochopiť. Ale predčasná jazda, to je jednoducho šlendriánstvo.
SL som zacal cestovat tak pred rokom a pol a krasne vidiet ako sa ta spolocnost zacala zlepsovat... najprv som nimi isiel na Zochovu chatu, este starou modrou karosou, a sofer niektore zastavky sprosto vynechal... vodic v modrej uniforme, rozopnuta kosela, velke chlpate brucho... potom som nimi isiel do PK a to mi dosla tretokolonna DPB karosa prerobena na sluzby SL (vtedy este SAD BA)... este aj BA nater mala a tusim aj ecv... potom od februara do TT a pravidlene chodim do SC... a to sa uz neda porovnat s tym predtym... otocka o 180° a stale dufam ze aj DPB ju spravi... SL nemam co vycitat, mozno obcas nedodrziavanie intervalu a to ze na zastavku (pokial neni startovna) sa oplati ist aj o 10 minut skor
Vsak hej.. ja sa s nimi zajtra cestujem a celkom sa tesim v porovnani s takou cestou Dubravka - Raca. Inak, treba podotknut, ze maju aj velmi dobre dialkove spoje aj ked sa tu spomina len primestska doprava. Minule som s nimi siel do Bystrice.. uplne uzasne..
Re #82737 Vladimír: Problem je ze DPB ma ten isty problem co ine firmy + jeho vodici odchadzaju do tych inych firiem.
No predpokladám, že v septembri poklesne u vodičov čerpanie dovoleniek, takže na posilnenie oproti prázdninovému stavu čosi zrejme bude, otázne je však, či dokážu obnoviť grafikon spred 1.7.
Ja som zvedavý, ako situáciu s nedostatkom vodičov vyrieši nielen DPB, ale všetky DP a SAD, keďže ide o výrazne širší problém ako problém jednej konkrétnej firmy.
rozostavit cely vozovy park nahodne po meste a nech si to vlkä odsoferuje...
Re #82722 810zssk: ale oni sa toho naozaj snazia drzat a na 96% sa im to dari... ja sa napr na cestu SL celkom tesim (pokial nie je teplo a nejdem v spicke)
Inač mňa by zaujímalo ako chcú vyriešit v DPB situáciu , že im chýbaju vodiči a autobusy v septembri ked bude musieť MHD v BA opustiť prázdninový grafikon a ako sa im podarí zaviesť späť husté intervaly na nosných linkách.
To vôbec nie sú kecy. Tieto vety by mali vedieť všetci zamestnanci DPB naspamäť.. A hlavne manažment, ktorý by toto myslenie posúval ďalej k zamestnancom...
Zo stranky SlovakLines:
"Staráme sa o Vás – o našich zákazníkov. Neprepravujeme Vás iba z miesta na miesto, poskytujeme Vám službu. Cestovanie našimi autobusmi nie je len doprava, je to naša cesta k Vám a k Vašim potrebám. Nechceme, aby ste s nami cestovali preto, lebo nemáte inú možnosť, ale snažíme sa urobiť Vašu cestu pohodlnejšou a príjemnejšou. Chceme byť Vašim partnerom. "
OK, su to kecy, ale niektori by sa tym mohli ispirovat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek