Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #82503:
no do BUS-pruhu mozu oficialne iba vozidla mestskej hromadnej dopravy... preco?
A od tohto momentu na Igorkove prispevky neodpovedam, naco sa zbytocne stresovat s odpovedanim na jeho vyplodmi ktore pouziva namiesto argumentov.
Reply on: S499.1023 #82500:
Ked niekto nema autobus tak mu staci vediet ze tam jazdit nemoze 😛
Reply on: Ike #82499:
Ale neriesilo by to problem. Nam islo o nahradenie podchodu pre chodcov. Keby auta zostali hore nic sa neriesi.
Reply on: AAA #82484:
KTO je kompetentný?
Reply on: 810zssk #82482:
Držiteľ vodičského preukazu by to mal presne vedieť. Povedz, ako je to s tým tvojím vodičákom? Máš nejaký? Získal si ho bez obtiaží?
Reply on: 810zssk #82497:
zakopat eliny a spravit podzemnu zastavku... urcite by to bolo jednoduchsie ako vsetky ostatne komunikacie... 😕
Ad #82497 810zssk: Islo o alternativu k asi nepostavitelnemu podchodu 🙂
Reply on: Ike #82496:
Lenze zakopanim elin by si nic neziskal. Tu neslo o to "zakopme nieco, podme sa rozhodnut co", ale o odstranenie dopravy z myta. A keby tam auta ostali nema to zmysel 🙂
Reply on: 810zssk #82492:
aj tak by bolo vyhodnejsie zakopat eliny 🙂
Pozerali ste niekto vcera spravy na STV? Pustal som si reportaz o Solarisoch a v 1214 maju schemu novych nocakov 😃
Reply on: marian555 #82493:
Ak aj ano tak urcite by neboli umerne nakladom
Reply on: 810zssk #82492:
Tak sorry. Itak si ale myslím, že malo by to pre električkovú dopravu výhody.
Reply on: marian555 #82491:
Ja som pisal o zakopani ciest na Racianskom a nie Trnavskom myte!
Reply on: 810zssk #82488:
Zakopanie električiek by bolo určite menej nákladné ako zakopať cesty #82475 810zssk). ?
Reply on: marian555 #82489:

1. Vsak ja viem.
2. Proste mi to prislo tak ze je to zbytocne, tak som to tu napisal.
Reply on: 810zssk #82485:
Tie zápchy keď tak bývaju kvôli zlému prejazdu križovatkou Križna-Karadžičova.
Re #82486 810zssk: Nerozumiem ti? Čo ti vadí??? Najprv ťa štve že prečo išlo to ZV skôr ako tvoja L2, že malo ostať a mohlo prípadne hradiť tvoj spoj aj keď druhé ZV tam ešte bolo. A teraz že načo tam boli, že či to nie je zbytočné platenie vodičov????
Okrem toho NAD by nemoholi robiť vodiči idúci do vozovne, pretože to by museli mať dáke prestávky (tak mi totu bolo vysvetlované na podobnom príklade z Dúbravky).
Reply on: marian555 #82487:
Pride mi to zbytocne. Akosi som stale nepochopil efekt (snad okrem toho ze by ludi konecne napadlo ist cez podchod). Navyse by sa musel upravit aj podchod a naklady a komplikacie by neboli umerne efektu
Reply on: hoppusmark #82480:
Trnavské a zakopanie:
Súhlasím, že výhodne by bolo zakopať eliny a to nie len smer Vajnorská ale i na Ružinov. Nielen že by sa nezdržovali ale aj podchod by mohol mať väčšie využie, ktoré by tak slúžilo ako prestupná stanica. A mohla by tam byť konečne aj odbočka z Ružinova na Jurák ?
Reply on: marian555 #82483:
ZV: Zbytocne platenie vodicov navyse? Ono, ak by aj ta L2 vypadla, tak dispecer moze na obratisko zarevat info o tom ze bud:
- nejaky bus robia NAD (iduci do vozovne)
- mozu pouzit N53

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.