Ad:13sk
Jeeej,tak sme sa na linke naozaj videli
Pamätáš sa, na prvú jazdu pp. do Petržalky,na človeka na prvom dvojsedadle, čo šiel na konečnej vodičovi "vynadať", že si namiesto neho pozval do zácviku náhradníka? ...No, tak to som ja...
(PS: Dúfam, že nie si mojou identifikáciou príliš sklamaný...
)
Ináč, keby mne dali vybrať, tiež si vyberiem ik280 -tento typ voza dokonale "preverí" schopnosti každého vodiča - a navyše, je to všetko stará dobrá mechanika a ja mám - aj navzdory pokroku - tieto vozy (myslím ako typ) najradšej
..a teším sa, kedy sa s tebou najbližšie poveziem
Jeeej,tak sme sa na linke naozaj videli



Ináč, keby mne dali vybrať, tiež si vyberiem ik280 -tento typ voza dokonale "preverí" schopnosti každého vodiča - a navyše, je to všetko stará dobrá mechanika a ja mám - aj navzdory pokroku - tieto vozy (myslím ako typ) najradšej

..a teším sa, kedy sa s tebou najbližšie poveziem

tbc
pytal si sa ci motory pracuju na 24V?? nie, tie idu na vyssie, len teraz neviem ci 600V, alebo 300V ak su v serii...
zrychlovac pokial viem sluzi na ovladanie prudu do motorov (mozno som sa nepresne vyjadril), v novych typoch tuto ulohu ma tyristorova vyzbroj...btw. vedeli ste, ze v K2 a T3 ma vodic na riadiacom paneli aj 600V? (je to to svetielko, ktore ukazuje ci je napatie v troleji alebo nie)