Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikimaus #82451:
nechce sa mi verit ze ten nakup prebehol v poriadku.... ano uznavam aj pri kupe auta sa moze stat ze sa kupi nepodarok... ale z 22 autobusov 22 nepodarkov? nech mi niekto netvrdi ze tie busy neboli druhotriedne a jazdene
Reply on: Solider #82447:
to akceptujem ako pravdeopdobnosť.ale nesúvisí s premávkou.keby chodci počkali,kým prejdú autá,tak nemám nič proti,ale oni si vyslovene vynucujú prednosť pri prechádzaní.a podľa zákona 315 je jasne definované,kto kadiaľ môže chodiť.
Reply on: Solider #82447:
Nieee, najskôr ho zastaví "obchodník" a ponúkne mu "značkové" hodinky alebo voňavku ?
Trnavské mýto:
Hluposť ľudí ktorí tade prechádzajú je že nepočkajú kým bude voľno, kým prejde vlna aút.
Nakoľko som tade chodil každý deň a teraz už len občase (raz týždenne), tak viem povedať že po vlnách z Trnavskej a potom z Vajnorskej je dlho voľno, kedy je možné prejsť bez kolízie s autom.
Reply on: drome #82446:
Až raz ho nejaká partia homelesákov, alebo nadrbaných pankáčov zloží v podchode... tak radšej podchodom už nepôjde...
Reply on: richardhudec #82445:
...no a potom keď ťa pri takomto prechádzaní zloží nejaké auto,tak čo povieš potom,hm?asi začneš chodiť podchodmi.v lepšom prípade... ?
Reply on: 810zssk #82438:
ja som napriklad este nikdy nesiel podchodom, ked som vystupil na tej zastavke busu a siel som na elektricku...je to brutalna obchadzka a eskalatory v podchode tiez nejazdia vzdy...mam aj ked male problemy s kolenom a bolo by pre mna zbytocne chodit cez podchod, ked mi staci urobit 10 krokov a som tam...a auta tam zase az tak rychlo nejazdia...a toto si povedia asi vsetci ludia...samozrejme ked idem na druhu stranu krizovatky, tak pouzijem podchod...
Reply on: 810zssk #82438:
Ten prechod tam mal byt uz davno.
Chcem by som vidiet ako prejdes cez Trnavske s kocikom.
Okrem toho na opacnej strane je prechod a vyuzivaju ho prevazne deti zo skol (Jelacicova a Metodova), ktore samozrejme potom pokracuju v priamom smere.
A nezabudnime na dochodcov z Ruzinova ?
Reply on: 810zssk #82439:
Logicke podla mna je aby to posledne ZV islo az po poslednej eline z Hlavnej stanice. Keby sa totiz ta tvoja L2 pokazila cestou aby bolo cim ju nahradit. ?
Reply on: 810zssk #82441:
Nech sa páči, daj podnet na kompetentný útvar a dostaneš zamietavú odpoveď... v mojom prípade by možno aj porozmýšľali ? a možno kladne vyhoveli žiadosti.
Reply on: Solider #82440:
Hej a ja by som uvital prechod krizom cez Patronku ?
Reply on: 810zssk #82438:
Myslím, že ja, ako aj tí ľudia na ceste by sme radšej uvítali prechod pre chodcov, ako ísť dookola tým zatuchlým podchodom.
V sobotu som isiel poslednou L2 - 23:29 z Hlavnej stanice (zaroven posledna elektricka z konecnej). A co ma trosku prekvapilo bolo ze len chvilku pred nou odislo jedno zo zaloznych vozidiel a druhe tam este ostalo. Celkom by ma zaujimalo aku malo to zostatie dalsieho vozu logiku kedze po 23:29 bol z konecnej uz iba jeden odchod a to 23:31 L8 z Astronomickej, ale tu by uz aj tak hradit nestihlo. Takze tam ostalo zbytocne.

Dalej, preco L2 a L8, L13 a L14 nevykonavaju dojazdy do vozovni? Minule som stal na Odbojarov a presne medzi dvoma spojmi isla L8 a samozrejme ludi nebrala, hoci by to bola krasna posila. Nemozu tie dojazdy robit vsetky vozy? Napr. aj zalozne vozidla z Hlavnej stanice ak su tam az do konca?
Inak, vodic co mal vcera vecer7831+7832 by sa mohol zamysliet naco tam ma dopytove otvaranie dveri.. mozno na to aby sa pouzivalo ?

http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24357&idt=u&idg=2633&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= - aka nedoriesena dopravna situacia? Nedoriesene su akurat mozgy tych pakov co nevedia naco je podchod
Skody 25Tr su hlavne pekne sroty 😛

Re #82435 tbus: Mercedes a SOR asi ano.
Reply on: tbus #82435:
A koľkí vodiči sa k tomu modlia, aj cestujúci aj necestujúci, aby všetky busy DPB išli na objektívnu STK- napr. na Polianky, a nie iba nové a vozy čerstvo po GO, aj to nie všetky...
Reply on: Mike #82434:
keby sa takto kontroloval kazdy bus, prevadzkyschpony by neostal asi ani jeden
Reply on: tbus #82419:
No lebo prvý krát majú šancu ukázať na niekoho iného, tak sa jej dokonale zhostili. To je štýl typický pre DPB a .s. - že "to je ten najväčší (triedny) nepriateľ, ukážme si naňho prstom a nadávajme naňho a odsúďme ho"...
Nech budú Cílek, Záhradník a spol. frajeri a nech zároveň so Solarisom začnú rozmazávať aj doterajšiu údržbu v dielňach DPB, že koľko horelo autobusov Vrakosa B7XX, IK 4XX a TAM, niektorý z tamov tušim aj trikrát. A to nie len to čo je v novinke, ale úplne všetky požiare aj menšie aj väčšie, určite všetky ani nie sú zaevidované riadne. Napr. v lete 2003 po dojazde do vozovne začal horieť 2608, že vraj hasiace prístroje použité na okamžité hasenie nestačili, tak použili hadicu s ktorou tam práve polievali nejaké kvety, či trávu. Po tomto požiari odstavili skoro všetky vetdy jazidace kĺbové plyňáky (2601 - 2620), ostali jazdiť iba 2602, 2606 a 2612. Výpravu aj vtedy zabezpečili diesle.
Reply on: hoppusmark #82432:
no ked je v karose B732 busecko uz nejakych cca 10 rokov len tak napospas osudu moze aj zrhrdzaviet. B732 predsa nieje nejako exra izolovana co sa tyka pretekajucej vody atd...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.