Klf- nemusíš dúfať, že 15TrM majú hybridný pohon. Ich hybridnosť zabazpečovala tzv. vybehávačka, Tatrovka, používaná pri nehodách. Po nafúkaní vzduchu vytiahla trolejbus na Račiansku, odtiaĺ po Jarošovej na Vajnorskú a za zastávkou na Trnavskom mýte ho odvesila, zdvihol som palice a fičali sme cez Kramáre na Hroboňovu. Rovnako aj 6628. Jedinú 6627 dotiahli až do vozovne, lebo nebol k dispozícii vodič. Bude to vidno aj na fotkách, ktoré by sa mali objaviť onedlho na stránke. 7085, resp. jej predná časť sa ocitla v lakovni. Aspoň malý pokrok. Pre všetkých priaznivcov K2S-ich cena sa pohybuje medzi 10-12 miliónmi podĺa rozsahu opráv. Inak prvá K2S-ka sa nachádza v Ústredných dieĺňach. Ide o 7102. Na budúci týždeň ju bude nasledovať 7103. Ide o trojtýždňovú pravidelnú prehliadku, ktorej sa tieto vozidlá podrobujú prvý raz. Nikolas-zabodoval si stopercente!!! Neboj sa však, tento rok majú prísť ešte tri 15TrM-ky, takže nevešaj hlavu a otravuj Zapletala ďalej, možno Ti jednu pridelí. Meno-nick-dodávky nízkopodlažných KT4 nehrozia, lebo sú to generálkované vozidlá s novostavbou uprostred. Skôr ma zaráža, prečo sa DPB neinformoval o KT4-kách, keď sa vyrábala 20 kusová séria pre Belehrad v roku 1997. Určite by bolo možné objednať nejaké aj pre nás a z modernejšou výzbrojou TV8, TV14.
Juro