Moja predstava idealnej ako-tak realistickej trolejbusovej dopravy:
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi
L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna
NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina)
, co by vsak nemalo vadit, linka 209 stoji nedaleko, linku 207 nahradza linka 209. Trat by sa samozrejme zachovala ako manipulacne obratisko..
Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..
Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...
Tesim sa na pripomienky
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi

L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna
NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina)

Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..
Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...
Tesim sa na pripomienky
AAA
Re #80455 intony: Opäť znižuješ kapacitu na Kramároch bez náhrady menením 209, no keby sa potom dali na 204 kĺbaky, môže byť.
Re #80469 Mike: Vzhľadom na súčasnú vyťaženosť L 516 si myslím, že ten odchod nikomu chýbať nebude.
Re #80503 hoppusmark: Pred Ovsišťom by som ešte spravil Pražskú, Prokopa Veľkého, Lamač,... .