Navrhujem L212 aby mala rano 10minutove intervaly a v sedle 15 alebo 20minutove(klbove vozidla),pri 12minutovych (kratke),vecer po 21h nasadit kratke vozidla.Tato L by tiez mohla premavat cez Nivy a priamo na Cilizsku(Dolne Hony),miesto L202 v 8min.intervaloch.
Faktom je ze mimo spicky nechodi moc plna. Predlzenie do Ovsista a nasadenie klbovych vozov by jej vyrazne pomohlo - sucasny cestujuci by onu neprisli, ale dostatocne vytazena by bola stale a tak by mala zmysel.
Ta 209-ka do Petrzalky by mala predovsetkym tu vyhodu ze by z Petrzalky dopravila ludia na vela cielov + by tu bola L210 ktora by plnila uhlohu akejsi zrychlenej dopravy na AS Mlynske Nivy, Racko a Hlavnu stanicu.
Pomohlo by to urcite a ta L210 nieje tak vytazena cestujucimi.Napr. co sa tyka N44
a N47 zlucit s jednou trasou (Koliba - Valasska a spat).Vratim sa k tej trol.zmene,L88 by nemusela premavat cez Apollo ale isla by cez Pristavny most a cez Apollo len trolejbusy.Trolejbusy neznecistuju prostredie ako NAFTOVE VRAKOSY,ci stare dobre Ikarusy:-S.
Ja by som 209 videl skor v ciastocnom nahradeni 84 t.j spojenie internatov na Prokopa Velkeho (po vybudovani spojky na Hrobonovu) a Ekonomickej univerzity prostrednictvom sucasnej trasy 209 s predlzenim/presmerovanim cez Kosicku a Most Apollo, cim by sa predlzila cestovna doba medzi vyssie spomenutymi bodme o cca 2 minuty.
Linka 206 by nahradila 209 na Kramaroch s tym, ze by k srdcovemu ustavu iba zachadzala.
Linku 84 skratit po Zochovu so zriedenymi intervalmi a s presmerovanim cez Einsteinovu.
To co navrhujes ty je vlastne moja 210-ka, akurat by si zrusil 209-ku a dost dorafal 206-ku.
209-ka cez Nivy ma napadla, ale toto mi pride lepsie. Este jedna modifikacia, ale to uz je naozaj brutalne sci-fi:
33: Ovsiste - Mlynske Nivy (alternativne Landererova) - Dostojevskeho rad - nabrezie - Riviera - Kuklovska
Re #80451 intony: To je pravda Ale to by sa dalo riesit aj 212-kou k NOU so zachadzkou do NUSCH.
Btw.: Nove nocne spoje su az od noci zo zajtra na pozajtra, ze?
Dve linky z Kramarov na Hlavnu stanice nie je viac ako by bolo ziaduce?
A to s tym predlzovanim 209 a 210, to bolo take rypnutie, si pochopil spravne ? Nie som si isty, ale okrem toho, ze to bolo spomenute v novinach, bolo to pocut aj z DPB.
Ja si myslim toto: Co sa tyka L209 z Ovsista cez Apollo,je to dobry napad ale tato L mi mohla premavat cez AS Mlynske Nivy a Racianske myto s konecnou Hlavna stanica.Nahradila by L210 z AS Nivy.Z Hl. stanice by mohla premavat L206 cez Kramare a zachadzala by priamo k svojej povodnej konecnej a nahradila by L209 (smer NOU).Prave premyslam nad zmenou trolejbusov.Vcas dam
Vediet ako to vyzera
209 a 210 som to oznacil preto lebo neviem ako budu ocislovane potom.. ak si narazal na to a netusis kde to bolo napisane? Ja som nasiel len to co je na iMHD - to s L221 ?
Myslim, ze to co si napisal bo aj niekde spominane. Okrem ineho, po linkach 209 a 210 uz vtedy nebude ani chyru, ani slychu ☺
Re #80443 hoppusmark: Soto.
K tomu Tescu by to mohlo ist... a zaviest linku (napr. 211 :D) po trase NOU - NUSCH - Kramare - Hlavna stanica.
Re #80444 hoppusmark: Hej, to ma tiez napadlo - zatrolejovat L68, zlucit s L209, potiahnut do Tesca, casom mozno do Lamaca ale to je az privelke sci-fi.
Ja by som namiesto NOU potiahol tie linky az na Patronku(pripadne Tesco Lamac), a na NOU a NUSCH by som namiesto 206 a 209 zaviedol len jednu linku, ktora by premavala len na Hlavnu stanicu..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk