Uz su zmeny, akurat v takej forme ze povodny letak s trasami nocnych spojov nahradili novym.
V DPB sa mohli pohrat este s dizajnom nocnych CP - predovsetkym ich mohli dat modre a dat to vytlacit farebne - toto tak casto menit netreba takze by to zas tak vela nestalo
Že majú PP na Hl. Stanici do 23:30 a potom streidajú o 3:30 Hl. St, alebo majú PP na opačnej konečnej od 0:30 do 1:00. Ale ten t-bus je iný prípad. Ale pokiaľ by sa vlky v ankete vyjadrili, že im veľmi chýba ten vynechaný odchod, dá sa aj N44/47 vyriešiť tak, aby bol aj ten odchod podľa mňa...
Môj názor na to, čo píšeš, teda 209 Ovište - Apollo - Košická a ďalej ako dnes NOÚ, a 210 Hl. St - ASMN - Apollo - Ovsište, je taký, že presne toto som čítal v DP kontakte ako návrh. Ing. Weigla, resp. Ing. Kajdiho. Tskže buď si/ste jeden z nich, alebo si nevymyslel nič nové.
Všetko na poslednú chvíľu, oznamy sa vraj gudú lepiť zároveň s novými CP a na hl. St by sa údajne pred rozjazdami (neviem či aj dnes, zrejme však asi zajtra) mali vlkom rozdávať schémy nových NV ?
Tak by ma celkom zaujímalo, prečo na zastávkach nevisia nijaké oznamy o zmenách v nočnej doprave. (Jediná novinka, ktorú som si vo vitrínach všimol, je oznam o zatvorení predajne na Hodžovom.) Očakával som, že pri takejto zmene budú týždeň dopredu oblepené oznamami pomaly všetky stĺpy, a ono nič. Externá komunikácia DPB je na žalostnej úrovni.
Navrhujem L212 aby mala rano 10minutove intervaly a v sedle 15 alebo 20minutove(klbove vozidla),pri 12minutovych (kratke),vecer po 21h nasadit kratke vozidla.Tato L by tiez mohla premavat cez Nivy a priamo na Cilizsku(Dolne Hony),miesto L202 v 8min.intervaloch.
Faktom je ze mimo spicky nechodi moc plna. Predlzenie do Ovsista a nasadenie klbovych vozov by jej vyrazne pomohlo - sucasny cestujuci by onu neprisli, ale dostatocne vytazena by bola stale a tak by mala zmysel.
Ta 209-ka do Petrzalky by mala predovsetkym tu vyhodu ze by z Petrzalky dopravila ludia na vela cielov + by tu bola L210 ktora by plnila uhlohu akejsi zrychlenej dopravy na AS Mlynske Nivy, Racko a Hlavnu stanicu.
Pomohlo by to urcite a ta L210 nieje tak vytazena cestujucimi.Napr. co sa tyka N44
a N47 zlucit s jednou trasou (Koliba - Valasska a spat).Vratim sa k tej trol.zmene,L88 by nemusela premavat cez Apollo ale isla by cez Pristavny most a cez Apollo len trolejbusy.Trolejbusy neznecistuju prostredie ako NAFTOVE VRAKOSY,ci stare dobre Ikarusy:-S.
Ja by som 209 videl skor v ciastocnom nahradeni 84 t.j spojenie internatov na Prokopa Velkeho (po vybudovani spojky na Hrobonovu) a Ekonomickej univerzity prostrednictvom sucasnej trasy 209 s predlzenim/presmerovanim cez Kosicku a Most Apollo, cim by sa predlzila cestovna doba medzi vyssie spomenutymi bodme o cca 2 minuty.
Linka 206 by nahradila 209 na Kramaroch s tym, ze by k srdcovemu ustavu iba zachadzala.
Linku 84 skratit po Zochovu so zriedenymi intervalmi a s presmerovanim cez Einsteinovu.
To co navrhujes ty je vlastne moja 210-ka, akurat by si zrusil 209-ku a dost dorafal 206-ku.
209-ka cez Nivy ma napadla, ale toto mi pride lepsie. Este jedna modifikacia, ale to uz je naozaj brutalne sci-fi:
33: Ovsiste - Mlynske Nivy (alternativne Landererova) - Dostojevskeho rad - nabrezie - Riviera - Kuklovska
Re #80451 intony: To je pravda Ale to by sa dalo riesit aj 212-kou k NOU so zachadzkou do NUSCH.
Btw.: Nove nocne spoje su az od noci zo zajtra na pozajtra, ze?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VodicL515