Reply on: d3k0 #80435:
Ad. N93, N95 - 04:30 h: Som si aj myslel, že to je kvôli Vozovni Petržalka, len som chcel poukázať (že aj keď to má svoje dôvody), že Petržalka má týmto teda asi lepšiu nočnú MHD ako iné MČ. ? Prípadne, aby to nevyzeralo tak "okato", mohli o 04:30 h dať namiesto N93 prvú 93-ku a namiesto N95 zo Šafka prvú 95-ku, ale dobre, toto už nebudem ďalej rozpitvávať, to je drobnosť. ?
Asi vás nahnevám, ale ja si fakt myslím, že by bolo lepšie nemať 0:00 h rozjazd tých vybraných nočákov, aby to bolo prehľadnejšie... Neverím, že všetky spoje N99 by zároveň služili ako služobáky...
Ozaj, služobáky aj od 1.7. budú mať ešte číselné označenie 4xx

Ad Vlčie hrdlo-sídlisko: No dobre teda, ale také Kopčany sú myslím od zastávky L99 "Kopčany-sídlisko" v podobnej dostupnosti ako VH sídlisko od Slovantu, tak aspoň s nimi by som to snáď porovnať mohol. ?
Aha, vážne, aj na Hodžku budú dispečéri? Tam zrejme (ak tomu správne chápem) nie každý využije prestup "na hrane", že ľudia budú na prípoj musieť cez cestu prechádzať. Tá trolejová spojka na Hlavnú stanicu sa aspoň už plánuje?
V takýchto dispečérskych záležitostiach ako prejazdy vozidiel vrámci liniek nemám prehľad.
Ad 57: Hehehe, no vážne, prečo ide najskôr na "Žabí majer" a potom k Stavivám? ?
Hm a nevyjde náhodou približne rovnako draho (alebo dokonca lacnejšie) tá obsluha oboch častí Žabáku vždy naraz?
Nie jak teraz, keď každý jednotlivý spoj sa vráti na Jurajov dvor. V prípade obsluhy oboch častí naraz (okrem možnosti aj "vnútrožabiemajerneho" spojenia) z Juráku vyjde a naň príde iba raz. Napr. poobede cez pracovné dni by stačil ten 24-minútový interval. ?
Peon
1; Vieš o aké úpravy pôjde? Ak môžeš a nechceš verejne, pošleš mi to pls na peon@chello.sk ? Inak to je dosť skoro k 15.7. nové cesťáky po 2 týždňoch meniť...
2; Tak keď CP od septembra ešte nie sú hotové a nebudú terajšie, vyzerá to skôr na pridávanie či uberanie spojov? Napr. na takej 83-ke?
3; A to vážne len jedno ZV bude naďalej na nočáky na Hlavnej stanici pripravené?
Akože, len aby kvôli prípadným problémom s tou (ne)vyjazditeľnosťou 60-min. kola pre niektoré linky to nevrátili do pôvodného stavu. ? Ja vidím problém aj v čakaní na prípadne meškajúce N56 a N91, ktoré môžu byť podľa mňa spúšťačom lavíny...
4; Najlepší by teda bol 30-minútový interval po celú noc s tým, že na každú linku by boli nasadené 2 vozidlá, však? Ale nebuďme vlčí! ?
5; A akože, pre koho zaviedli N99? Kto ju asi tak vrámci Petržalky bude využívať? V noci sa predsa cestuje hlavne z / do centra mesta, prípadne cez celé mesto ak sa nemýlim...
A k tej prípadnej N155 (hoci aj drezine), to by bola šupa. ?