Reply on: SDX #76502:
ešte som skúsil toto:linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť
- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13
intony
98+99 pri víkendovom 15-minútovom (dokopy to dáva 7v priemere ,5 minúty) intervale majú spolu hodinovú kapacitu jedným smerom 1068 ľudí.
32+33 pri víkendovom dokopy 10-minútovom intervale majú spolu hodinovú kapacitu 708 ľudí. A aj keď budú na 32 kĺbové trolejbusy, spoločná kapacita jedným smerom bude cez víkend pre 30-tisícové sídlisko 792 ľudí.
Počítal som podľa kapacít vozdiel uvedených tu na imhd.
To, že som spomenul rozpadnutú Karosu, to je úplne jedno. Pre mňa za mňa nech príde na Dlhé diely aj DuoSanos, ale nech je aspoň taká kapacita, pri ktorej ostane na zastávke nie 60% ľudí, ale najviac 10%.