Reply on: Andy #76262:
Snahu o preferenciu IAD vidím napríklad v tom, že:- investuje sa do budovania nových komunikácií a nových jazdných pruhov, kým investície do budovania nových koľajových tratí sú nolové a do trolejbusových tratí mizivé (za 15 rokov NOÚ, SÚSCH a Diely)
- je neochota budovať bus pruhy (Molecova)
- vznikajú ďalšie a ďalšie prejazdy cez električkové trate, ďalšie a ďalšie semafory, čím sa električky neustále spomaľujú.
Martin Fundárek
- predať PKO tak, že mesto by muselo pridať pekných pár melónov, aby zaplatilo podiel v NTC či čo za to vlastne chcelo,
- postaviť most Napolo bez električkovej trate alebo aspoň bus pruhov
- preferovať IAD pred MHD všakovakým možným spôsobom
- podporovať akcie, o ktorých je známe, že sa nimi porušuje zákon a hazadruje s ľudskými životmi,
- stáť v úctivom predlone pred každým, kto chce postaviť v Bratislave biznis centrum,
- dvakrát za šesť rokov rekonštruovať to isté (Hlavné) námestie,
- vytvárať pseudopešiu zónu, cez ktorú prejdú stovky áut za hodinu (NĽŠ),
- ...
Stačí? Mne teda áno, a to natoľko, že už v tomto meste nie som - zdrhol som na vidiek a do Bratislavy už iba dochádzam za prácou.
Lenže v záujme objektívnosti treba pripomenúť, za toto šafárenie nie je, vážení kolegovia imhďáci, zodpovedný len Ďurkovský. O predaji pozemkov a iných závažných veciach rozhoduje zastupiteľstvo. Zasa na druhej strane, je predstaviteľom strán, ktoré majú v zastupiteľstve drvivú väčšinu, takže ich reprezentuje v dobrom i v zlom. Bohužiaľ, toho zlého sa mi zdá viac.