Andrej: je tam viacero aspektov, ale jeden z najhlavnejsich je ten, ze su to suverenne najporuchovejsie vozy, ake kedy DP Bratislava mal, a to uz mal kadeco
V dielnach, kde ich opravuju (najma na 4.kolone) by Ti vedeli rozpravat... 
Okrem toho su madarske, DPB ich kupou zachranil Ikarus pred krachom, atd, atd..
To, ze boli o cosi lacnejsie ako porovnatelne typy inych vyrobcov, sa nam uz stihlo vratit v tom, kolko sa preinvestovalo do ich oprav (kazdy novy nahradny dielec - slusna kopka penazi, a je ich tam neurekom)
V dielnach, kde ich opravuju (najma na 4.kolone) by Ti vedeli rozpravat... 
Okrem toho su madarske, DPB ich kupou zachranil Ikarus pred krachom, atd, atd..
To, ze boli o cosi lacnejsie ako porovnatelne typy inych vyrobcov, sa nam uz stihlo vratit v tom, kolko sa preinvestovalo do ich oprav (kazdy novy nahradny dielec - slusna kopka penazi, a je ich tam neurekom)
. Ale podstatnejsie je to, ze eliny a metro su na rozne ucely - by som povedal. Take metro moze mat hypoteticky v BA, resp. v centre par zastvok iba - 3-5, ale taka elina ich ma a moze mat "neobmedzene" teda, ze elina je na kratke trasy, kdezto metro je na dlhe (nie ze by sa to nedalo vhodne kombinovat, ale v londyne ked uz maju metro /jedno z najstarsich/ by bolo blbe, keby ho zrusili :D)
Martin Fundárek
Nočné spoje v Prahe jazdia každých 30 minút (niektoré autobusové linky každých 60 minút), pričom sú slušne zorganizované prestupy. Hlavný prestupný uzol je Lazarská/Spálená, kde sa stretáva všetkých 8 električkových liniek.