Dávam tu na diskusné fórum plné znenie včerajšej glosy Soni Pacherovej o Dlhých Dieloch, nakoľko články z Pravdy sa po dvoch dňoch presúvajú do archívu, a pevný link ani tam nefunguje:
24.4.2007 - Bratislava - strana 10
Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová
hej, len malo by byt zverejneny vysledok vyberoveho konania bez zverejnenia.
Tak to bolo aj pri prvych siestich. Najprv. bola ramcova zmluva na 12 troflov a potom konanaie bez zverejnenia, kt. bolo uverejnene mimo.
Takisto pri reko 15 a 14 Tr v BB ak si pozres vysledky vo vestniku tak ich tam najdes po jednotlivych kusoch resp. balik 3 - 4.
Viete mi dakto povedat ci dojde tych 6 citelisov 25 TR alebo sa to uz zrusilo ??? Mam informacie , ze dojde len jeden voz ( 6707 ? ) ,ale to sa mi zdá hovadina. ?
ja som pocul ze vsetky ikarusy 400 vkoveho radu nie su bohvieco... ze motricky nie su na tom moc dobre napriklad tambusy su o dost zivsie (vraj v pripaade 435 je na krizovatke rychlejsia aj naftova klbova karosa), ze ta ich prevodovka ZF nie je bohvieco v porovnani s VOITH, mozem ale potvrdit ze napriklad kratky tambus je ovela zivsi do kopca ako 415 alebo 412(byvam totiz na kramaroch a casto vyuzivam 32 a 22). beriem ze maju nizsiu podlahu, problem ale je ze uz aj tak su vysokopodlazne takze moc to nepomoze...
No však nikto a ani nikdy nikdo nepísal, že tak chodí alebo by chodiť mal. To si si len ty vykonštruoval a stále sa toho držíš, hoci povodná myšlienka bola úpne o niečom inom. ?
Okrem tunela, úseku Vazovova - Záhradnícka a nerekonštruovanej časti Dúbravky, kde ešte sú nerekonštruované a v otrasnom stave? Rekonštrukcie sa tiež dajú robiť len do výšky existujúcich financií.
Ja som zase počul, že sú dosť spoľahlivé. Majú PODSTATNE modernejšiu konštrukciu (napr. okrem prvej dodávky lepené okná), nižšiu podlahu v celej dĺžke vozidla, ergonomickejšie pracovisko vodiča, lepší motor...
tiež si myslím,že som pohroma ? dobre poviem ti to tak,že jediné čo robím tak sledujem ako sú vyťažené linky v určitý čas a tak ako pravidelne chodia. Čo sa týka takých vecí ako nosnosť konštrukcie a pod. mi nedochádzajú, čo je vidno aj inde... Bohužiaľ ale už sa cítim tak,že tu nemám čo povedať, narád to priznávam ale hovno o tom asi tak viem. Možno aj keď tu dakto zastáva ozajstné hovädiny tak furt vie viac ako ja. Mňa len štve,že sa v tej MHD čke nepohlo nič výraznejšie ako napr. rozsiahlejšia obnova vozového parku, rekonštrukcia električkových tratí ktoré dakde vyzerajú otrasne a stavby nových trolejbusových a električkových tratí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
24.4.2007 - Bratislava - strana 10
Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová