Reply on: Technopol #75390:
Tak moment. Najväčší obmedzenec som tu ja a preto okamžite požadujem zavedenie linky nasledujúcich parametrov: konečná zastávka pri Martinskom cintoríne na ul. Max. Hella. Ako nika a odstavná plocha sa využije súčasné parkovisko pri cintoríne. Linka bude obsluhovať nasledujúce dôležité miesta: všetky krčmy s Plzňou v Bratislave, výpravne električiek a trolejbusov, námestie Hraničiarov a Technopol v Petržlenke, oblasť druhého nadchodu na Dolných Honoch, ŠDĹŠ v Slávičom údolí, oblasť Žatevnej v Dúbravke, Záhorskú Bystricu, Mariánku, Borinku, Zálesie, Nitru, Prahu a Prešov. Poradie obsluhy jednotlivých zastávok podľa mojej okamžitej potreby. Linka bude kompletne zatrolejovaná a zakoľajovaná, výprava však bude zmiešaná. Linka bude obsluhovaná vozidlami: Karosa ŠM11 vo vlnitoplechovom prevedení, Karosa ŠM16,5, Tatra T401, Škoda T11, Škoda-Sanos S200Tr, VanHool-Kiepe AG300T, Berkhof-Traxxis Premier AT16, ČKD-Tatra T2, ČKD-Tatra T3M, SGP lic. Düwag "E".
Ámos
Nie je jednoducho mozne aby v case rannej spicky, ked je husta premavka a na zastavke Nam. 1. maja vystupuje mrte ludi tuto trasu zvladol bus za dve minuty. A to uz nevravim o fakte, ze sa u Psika jedna o minulost, cize stav ked este zastavka Nam. 1. maja bola pred semaforom a autobus vzdy, ale vzdy rano ked dostal zelenu na prvom semafore, kym vystupili ludia chytili cervenu na druhom.
Takze Dunco jednoducho klame. Mozno to stihol za 15 minut pri spravnej konstalacii hviezd, ale fakt je ten ze sa snazil klamat... (jedine ze by bol presvedceny ze hovori pravdu, ale tam uz nikto nic nezmoze...)
Jo a tiez som za zlucenie 84 + 34 ktora by jazdila popri 83. Lebo medzi Hodzovym a Hrobonkou jazdi napr. 84 strasne prazdna pricom 83 je napraskana. Bolo by to tam treba lepsie vymysliet, pricom skutocne na racko a vazku ma dubravka elektricky.