Nadvaznosti hraju v prestupnom systeme linkovania Petrzalky klucovu ulohu. Skoda, ze toto DPB podcenil pri inak dobrom linkovom vedeni. Interval na L95 sa proste neda sklbit s intervalom elin na Safku ani s intervalom L83 na Hraniciarov, ktora mala nahradit byvalu L81. Aj cez vikend je to onicom. Zle vykalkulovany odchod moze mat za nasledok az 20min. cakanie. Najhorsia je ta nezapamatatelnost.
a petrzalka ho nema
to by potom bola tretie najvacsie mesto na Slovensku
Ámos
Nie je jednoducho mozne aby v case rannej spicky, ked je husta premavka a na zastavke Nam. 1. maja vystupuje mrte ludi tuto trasu zvladol bus za dve minuty. A to uz nevravim o fakte, ze sa u Psika jedna o minulost, cize stav ked este zastavka Nam. 1. maja bola pred semaforom a autobus vzdy, ale vzdy rano ked dostal zelenu na prvom semafore, kym vystupili ludia chytili cervenu na druhom.
Takze Dunco jednoducho klame. Mozno to stihol za 15 minut pri spravnej konstalacii hviezd, ale fakt je ten ze sa snazil klamat... (jedine ze by bol presvedceny ze hovori pravdu, ale tam uz nikto nic nezmoze...)
Jo a tiez som za zlucenie 84 + 34 ktora by jazdila popri 83. Lebo medzi Hodzovym a Hrobonkou jazdi napr. 84 strasne prazdna pricom 83 je napraskana. Bolo by to tam treba lepsie vymysliet, pricom skutocne na racko a vazku ma dubravka elektricky.