Reply on: Dunčo #75302:
Už viackrát opakuješ argument, že sa ponáhľaš. Uisťujem ťa, že nie si jediný, kto sa ráno ponáhľa do školy, alebo roboty. ? VŽDY musíš počítať s rezervou, tak ako na vlak, alebo lietadlo, ani do školy by si nemal chodiť na poslednú chvíľu. Ranný stres a naháňanie uričte nie sú na prospech veci. A pokiaľ niekde po ceste naberá linka zdržanie vplyvom zvýšenej dopravnej aktivity (zápchy), môžeš ísť aj úplne primou linkou spred vchodu domu do školy, maršrutom, taxíkom, igk, jedoducho zápchu na danej ulici nepreskočíš. Cestuj helikoptérou, choď pešo, alebo na bicykli. ?
ročne, až do objemu 50 mil. ročne ?
AAA
2. Občas idem cez pešiu zónu ráno a nemám dojem, žeby tam chodili do práce davy ľudí a kto chce ísť len tak do mesta, tak ho tých pár minút na Šafko ho nezabije.
3. Pri Novom moste je rovnaké nič ako pri Šafku.
4. Sám píšeš, že chceš 2 linky s 8 minútovým intervalom, no linky odvšadiaľ všade, teda také o akých snívaš, s 12 minútovým intervalom sa ti zdajú otrasné a nemožné. Teda si protirečíš. Alebo 8 minút môže byť a 12 už nie? A okrem toho hovoríš o 8 mnútach v špičke, takže v sedle by mali asi aký interval 12, alebo 15 minút, že. ?
5. Je vidno, že si zhýčakný, lebo keby si si pozrel cestovné poriadky v podstate kdekoľvek v meste, zistil by si, že 12 minútový interval je v celku bežný minimálne u elektrickej takcie až na pár liniek (201, 202, 208,...) a u mnohých autobusových liniek len sen.
6. Mne sa 12 minútový interval až taký tragický nezdá a považujem ho za celkom dobrý z hľadiska času, čo je treba čakať na zastávke, to že vozy sú často plné je už vec iná.