Reply on: galiyosha #74966:
"Osobne by som bol asi skôr za oblastné značenie aj v BID, keď už ho (hocako nedokonalo) zaviedli v samotnom meste. Napríklad rad 200 - smer Stupava, Malacky, rad 300 - smer Pezinok, Senec, rad 400 - smer Šamorín."Keď už máme oblastné číslovanie, prečo ho nevyužiť aj v BID?
Prvé číslo teda nevyužiť na označenie smeru ale na trakciu, prípadne dennosť/nočnosť/vlakovosť/...
x3y Záhorie
x4y Pezinok
x5y Senec
x6y Most, Tomášov
x7y Dunajská Lužná, Šamorín
x8y Maďarsko
x9y Rakúsko
Príklady:
390 Nový most - Kittsee
498 Mosonmagyaróvár - Rajka - Kittsee - Hainburg
595 (alebo N95) nočná 95
637 (alebo N37?) nočák Bratislava - Stupava
R38 Malacky - Bratislava - Mosonmagyaróvár
? ?
fobust
Kua vy ešte schvaľujete "nedotiahnutie" toho prečíslovania a ste proti tomu. Bez ohľadu na to či to malo zmysel začať vôbec s tým alebo nie, ale keď sa niečo už začne, tak by sa to malo dokončiť. Lebo takto je tu naozaj bordel. Načo máme teraz trolejbus 33 a trolejbus 201 napr.? Je v tom sysém? Nie je. Urdžiavať dvestovkovú radu pre trolejbusy je dnes už zbytočné, je to iba pozostatok nedokončenia prečíslovávania. Ja si ešte pamätám keď bola najnižšia trolejbusová linka 211. To bolo ešte z veľmi starého číslovania, kedy boli trolejbusy 11 až 19. Potom sa pred to šupla 2, lebo sme potrebovali 11 a vyššie pre tramvaje. A potom sa to posunulo systémom mínus 10. Napr. 215 je dnes 205, 213 je 203 aj keď sú isté výnimky. A keď boh dá a budeme mať nebodaj nočáky na úrovni, tak potom oveľa radšej uvidím na transparente N72 ako N202. A keď uvidím N72, tak cez deň sa chcem na rovnakej trase zviesť linkou 72 a nie 202.