Ajhľa, šotouši nás navštívili. Prosím nebrať ako urážku, ja sám som bol po víkendoch šotoušiť v Linzi.
7732+7731 iste nie je zo šesťdesiatych rokov. Vyrobená bola v roku 1982, sprevádzkovaná 1983, pôvodne pod číslami 731 a 732, neskôr v súprave 7731+7732. Typ T3SU alebo T3SUCS, niektorí šotouši sa stále hádajú, mne je to jedno, ja si ich budem označovať T3SU. Po nehode a následnej oprave je súprava opačne radená. Máme ešte zopár opačne radených, napr. 7812+7811, 7722+7721, šotouši prosím doplniť. Najstaršia T3 donedávna jazdiaca bola 7706, teraz má už novú skriňu VarCB3 z Krnova. Najstaršou jazdiacou tramvajou je K2S 7103, pôvodne K2 z roku 1971. Histrická T3 275 je z roku 1964, momentálne čaká na generálnu opravu. Okrem nej existuje ešte vozeň 7607, pôvodne z roku 1965, v 1980 rekonštruovaná na TV1, dodnes jediná zachovaná T3M v pôvodnom prevedení z roku 1980, ale akosi totálne zhnitá, bez nádeje na záchranu (čo je škoda!!!), posunuje v ústredných dielňach.
T6A5 7957+7958 nemá na koncoch ESW kuplovačky preto, lebo tak bola dodaná. Zato medzi vozmi ich má, ale o niečo dlhšie. Čo som meral, tak medzi vozmi je o 10 cm viac ako u ostatných súprav T6A5.
Len tak zbežne k stránke pripomienky:
- sólo verzia ikarusu 435 sa volá ikarus 415
- existuje pravidlo ktoré 14Tr a s trasnparentom aj hlásia. tie, ktoré sú po VP (Veľká prehliadka) - majú aj zrenovovaný interiér, nehlásia tie, ktoré boli v pôvodnom stave a iba im doplnili transparenty
- U električkek na transparentoch - optický informačný systém BUSE - sa konečná Zlaté Piesky zobrazuje ako Zlaté Piesky, tie Vajnory sú blbosť, neviem odkiaľ to máte.
- Tie MČ ako cieľ, či skôr smer má viacero pozitív a navyše na transparentoch sa to o. i. zobrazuje aby to bolo jednotné s plastovými tabuľkami (ak ste v Blave videli T3 alebo K2 s klasickými plastovými tabuľami, v predu bolo tiež napísané iba Ružinov, Rača, alebo Dúbravka.
- celkom dobré známky sme dostali ?
Mojou obľúbernou zábavou bolo zastavovať na zastávkach tak (proti predpisu ? ), že sa kuplovačky s predchádzajúcim vozom spojili. Myslím, že pohľad z kuplovačky na blížiacu sa inú kuplovačku by ho z jeho športu spoľahlivo vyliečil ? . V Odesse by to ale nešlo, tam ťahajú kuplovačky takmer po zemi ? .
myslis ze je to Sarajevo? lebo co som pozeral na nete fotky, v sarajeve maju eliny zberac v predu ( http://hampage.hu/trams/szarajevo/szarajevo6.jpg ) hoci svetla sedia....
nemoze to byt nejaka Priśtina, alebo Tirana?
? Dál mám otázky k vytváření vlastní stránky o postřezích z dopravní infrastruktury. http://blava.ic.cz/stranka1.php?source=12infrastrukt Neznal by někdo roky (aspoň přibližně +-1), kdy bylo to které opatření postaveno? Jestli jo, dost by mi pomohl.
? Zároveň, pokud najdete jakékoliv chyby, kraviny, mylné iinterpretace atd.; těším se na jakékoliv vaše nadávky ? na mrfelix@seznam.cz.
Pohoda, klídek, tabáček. ? Už som také videla aj tu doma. ? Myslím toho šuhaja na zadnom spriahadle, takú škaredú električku tu našťastie nemáme. ?
Takýto šuhaj sa pár rokov dozadu viezol smerom od Blumentálu a rozkošne vial vo vetre (pako, pozn. autora). Na zastávke pre Račkom zoskočil a zutekal. Nech mu naďalej slúži pevné zdravie a zmysel pre hazard! ?
Podľa K2 so zberačom vzadu, a prerábky zadných svetiel na také, aké sa používali na Sanosoch, by som to tipol na Sarajevo, hoci neviem prečo som mal pocit, že tam majú 1000mm rozchod ako v Beograde, no možno sa mýlim...
tomas1