Reply on: Ike #74324:
Auto z pripojneho pruhu pustit vodic musi. Neviem ci je to presne definovane ako prednost v jazde, alebo nejak inak, ale kazdopadne mal by si ho pustit.

Aj ked urcite je to ekologicke.
? 
Po nehode a následnej oprave je súprava opačne radená. Máme ešte zopár opačne radených, napr. 7812+7811, 7722+7721, šotouši prosím doplniť. Najstaršia T3 donedávna jazdiaca bola 7706, teraz má už novú skriňu VarCB3 z Krnova. Najstaršou jazdiacou tramvajou je K2S 7103, pôvodne K2 z roku 1971. Histrická T3 275 je z roku 1964, momentálne čaká na generálnu opravu. Okrem nej existuje ešte vozeň 7607, pôvodne z roku 1965, v 1980 rekonštruovaná na TV1, dodnes jediná zachovaná T3M v pôvodnom prevedení z roku 1980, ale akosi totálne zhnitá, bez nádeje na záchranu (čo je škoda!!!), posunuje v ústredných dielňach.
S499.1023
...Kedze vacsina liniek ide rovno a musel by davat prednost osobakom odbacajucim do prava¨...
To podľa akého predpisu???
Inak, ako je to na Šustekovej, neviem, ale na Nám. 1. mája smer Vazovova v starej polohe zastávky to bolo tak, že bus mohol na "gule" priamo prejsť križovatku, pričom dostával na voľno v predstihu pred IGK. Čiže tam ide o niečo iné, ako o dynamickú preferenciu.