Reply on: [ELITE]Roger #73769:
Ale prečo by sa mali vrážať milóny do blbého zmenenia rozchodu? Načo? Pre koho? Lepšie mať všetky úseky zmodernizované a ku tomu ešte aj nové vozidlá mať...
Ja som to len pred rokom-dva pocul ako jednu z alternativ tak som bol len zvedavy ze ci sa o tom este stale realne uvazuje.
Myslim ze ten 'sirokorozchodny' navrh ratal s prestupom na safku. Inak, vsetci ste tu hovorili ze preco nie prechod, ale este stale mi nie je jasne - je uz oficialne urcene ze tam bude rozchod ako na starych tratiach?
Ono LBC je síce fajn, ale chcelo by ho to trošku "scivilizovať", aby sa to mohlo stať plnohodnotným mestským náterom. Myslím tým skultúrniť v zmysle väčšej decentnosti, možno ešte pridať trošku elegancie, aj keď na tú má každý iné kritériá... no každopádne trošku menej prvkov by nezaškodilo, a určite by prospeli napr. čierne okenné stĺpiky, príp. aj s prechodom do čiel tam, kde to línia vozidla dovoľuje 
A inak, Miletička, príp. úsek Trnko-Legionárska


fico neda, tomu verte :))
ivanbuto
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/2795020%5F4%5F06%5Fnosny%20system%20MHD%5Ftrasa.JPG
Tak myslí sa 9 bez Šafka, predpokladám.
"Einsteinova" a "Viedenská" sú ale naozaj strašne natesno, nosný systém by nemal mať takto zastávky, veď ten úsek medzi nimi sa dá prejsť za chvíľku. Bosákova by sa mohla posunúť kúsok na sever, a tie dve zlúčiť do zastávky "Sad Janka Kráľa".
Inak v návrhu tr3mp je len 7 zastávok na petržalskej radiále, ale to by sa asi nepodarilo presadiť?