Reply on: Ámos #73374:
Ako povedal S499 nutnou podmienkkou zrušenia pridelených vozidiel je oproti dnešku enormné zvýšenie nárokov na prácu v dielňach. Vodič by úpôlne všetky nedostatky zistené na vozdiel počas služby napísal do knihy vozidla a musela by byť istota, že na kanáli si to všetko prečítajú a vymenia to. A aj tak bude u vodičov nespokojnosť, lebo vystriedať za službu viac vozov, už keď nič iné tak každý voz vraj reaguje ináč, aj IK 415 a IK 415, alebo 14Tr a 14Tr, či T6 a T6, o K2S nehovoriac - a to aj za predpokladu, že sú rovnako umiestnené všetky tlačítka - stačí, že každý voz má inú citlivosť na plynovom pedáli a na brzdovom pedáli.
A potom také veci, ako vodič má vo "svojom" voze rádio, ďalej handry, možno aj uteráky, často aj poháre alebo šálky, stierku na sklá, metlu(alebo viac, príp. mop) (aj keď špecificky toto by sa riešilo dodržiavaním zmluvy zo strany zodpovednej firmy)...
To by vodič musel nosiť zo sebou minimálne makrokufor rozmerov BigMac.
Na druhej strane ale striedačov na L2, 3, 5, 11, 12, 13, (pôv L33), 50, 68, 74, 88, 94, 95 a 210 môžeš brať ako pilotný projekt k druhej fáze - nepridelené vozy.
fobust
To mi teraz pripomenulo reklamu na okuliare. Dedko stojí na zastávke autobusu v Londýne či kde. Pohľad ako vidí dedko prichádzajúce vozidlo. Pohľad ako dedko okupuje miesto zadného ľavého naskakovača na smetiarskom aute a substrát na zastávke iba prizerá ako smetiarske auto aj s dedkom odchádza. Potom doplnenie obrazu o výrobcu okuliar. ?