Reply on: aNTI #73384:
A ešte k tmu nechať veci na konečnej: iste, takto z nezainteresovaného pohľadu by to šlo. Ale asi Ti nemusím vysvetľovať, že aj na konečných sa kradne. Odcudzená mikrovlnka zo sociálok sa riešila neraz. Alebo aj taká chladnička (nie nebojte sa, tú pokiaľ viem ešte nikto neukradol) ? Je to vymoženosť, alebo štandart, ako chcete. Vodiči si tam aj cez noc nechávajú, niekedy aj cez víkend trvanlivé potraviny. Keby sa každý k tomu správal, že to nie je moje, tak sa toho nedotýkam, tak O .k. Ale u nás nie. Jeden vodič rozprával, jazdil po-pi vždy si so sebou nosil v poháriku od výživy nastrúhané jablko + mrkva (dobrota). Keď nezjedol všetko, cez víkend si to nechal v tej búde v chladničke. Ale v pondelok to bolo celé zjedené! A toto nebolo raz, ale viacero víkendov. Tak sa vodič naštval, a na víkend dal do toho aj preháňadlo, vraj celkom dosť ho tam dal. Účinok sa dostavil ? Ten dotyčný postihnutý potom v sobotu alebo nedeľu ako jazdil, teda viac sedel na záchode ako jazdil.
Mike
A aj tak bude u vodičov nespokojnosť, lebo vystriedať za službu viac vozov, už keď nič iné tak každý voz vraj reaguje ináč, aj IK 415 a IK 415, alebo 14Tr a 14Tr, či T6 a T6, o K2S nehovoriac - a to aj za predpokladu, že sú rovnako umiestnené všetky tlačítka - stačí, že každý voz má inú citlivosť na plynovom pedáli a na brzdovom pedáli.
A potom také veci, ako vodič má vo "svojom" voze rádio, ďalej handry, možno aj uteráky, často aj poháre alebo šálky, stierku na sklá, metlu(alebo viac, príp. mop) (aj keď špecificky toto by sa riešilo dodržiavaním zmluvy zo strany zodpovednej firmy)...
To by vodič musel nosiť zo sebou minimálne makrokufor rozmerov BigMac.
Na druhej strane ale striedačov na L2, 3, 5, 11, 12, 13, (pôv L33), 50, 68, 74, 88, 94, 95 a 210 môžeš brať ako pilotný projekt k druhej fáze - nepridelené vozy.