Reply on: Ámos #73374:
no dobre ? tak videl si uz smetiarske auto co by malo v sebe viac smeti ako ma kapacitu? ?


skôr by sa mali čísla tvoriť vzorcom MD5("Názvy všetkých zastávok po trase"), kde MD5 je hashovacia funkcia, dávajúca na výstupe 32-miestne hexa číslo
Tak by sa určite nepoplietli, a aj najmenšia zmena trasy či názvu zastávky by znamenala prečíslovanie liniek ?
Mike
A aj tak bude u vodičov nespokojnosť, lebo vystriedať za službu viac vozov, už keď nič iné tak každý voz vraj reaguje ináč, aj IK 415 a IK 415, alebo 14Tr a 14Tr, či T6 a T6, o K2S nehovoriac - a to aj za predpokladu, že sú rovnako umiestnené všetky tlačítka - stačí, že každý voz má inú citlivosť na plynovom pedáli a na brzdovom pedáli.
A potom také veci, ako vodič má vo "svojom" voze rádio, ďalej handry, možno aj uteráky, často aj poháre alebo šálky, stierku na sklá, metlu(alebo viac, príp. mop) (aj keď špecificky toto by sa riešilo dodržiavaním zmluvy zo strany zodpovednej firmy)...
To by vodič musel nosiť zo sebou minimálne makrokufor rozmerov BigMac.
Na druhej strane ale striedačov na L2, 3, 5, 11, 12, 13, (pôv L33), 50, 68, 74, 88, 94, 95 a 210 môžeš brať ako pilotný projekt k druhej fáze - nepridelené vozy.