Reply on: aquila #73376:
Tak to uz mohli zobrat subeh s trollina 12. Teraz budu mat dva typy?Aj ked vymenit vsetky troljbusy v priebehu 5 rokov nie je to prave orechove.Obmenu treba rozvrhnut presne na zivotnost troflu. Ak je 15 rokov, tak treba vymienat vozy podla toho.
Re #73382 Ike: ? to nie, ale mozno keby sme do vozov instalovali taketo hydraulicke zariadenie ako maju smetiarske vozy tiez by sme toho povozili viac ? Hlavne z DNV ?
Zato OLO by mohlo castejsie vynasat nadoby na sklo ? lebo to nerobia. Ani OLO nefunguje tak ako by malo. Ale to uz sem nepatri...

Mike
A aj tak bude u vodičov nespokojnosť, lebo vystriedať za službu viac vozov, už keď nič iné tak každý voz vraj reaguje ináč, aj IK 415 a IK 415, alebo 14Tr a 14Tr, či T6 a T6, o K2S nehovoriac - a to aj za predpokladu, že sú rovnako umiestnené všetky tlačítka - stačí, že každý voz má inú citlivosť na plynovom pedáli a na brzdovom pedáli.
A potom také veci, ako vodič má vo "svojom" voze rádio, ďalej handry, možno aj uteráky, často aj poháre alebo šálky, stierku na sklá, metlu(alebo viac, príp. mop) (aj keď špecificky toto by sa riešilo dodržiavaním zmluvy zo strany zodpovednej firmy)...
To by vodič musel nosiť zo sebou minimálne makrokufor rozmerov BigMac.
Na druhej strane ale striedačov na L2, 3, 5, 11, 12, 13, (pôv L33), 50, 68, 74, 88, 94, 95 a 210 môžeš brať ako pilotný projekt k druhej fáze - nepridelené vozy.