Aj ja sa prikláňam k názoru, že DPB mal už skôr stiahnuť spoje do vozovne. Je smutné, že zopár jedincov doplatilo na nekultúrnych ľudí, ale inou možnosťou by boli snáď len kukláči doprevádzajúci nočné spoje. Ja som preto radšej sledoval zápas doma, lebo neznášam davové psychózy.

Prisiel som na Safko, ale ked som zbadal "TO" co mi chce nastupit do voza, ucinil som nahle rozhodnutie: nezastavit! A bolo spravne. Po Sturovej ulici som zas siel krokom. Pri Tescu bolo moje rozhodnutie rovnake ako na Safku a o5 spravne, kedze som chcel tento voz doviezt cely domov. Na Spitalskej sa ale situacia zdramatizovala. "Fanuskovia" uz dosiahli maximalne stadium demencie, ze sa prestali eline vyhybat a trieskali mi po voze. Nuz... moja taktika ostavala nezmenena - za ziadnu cenu nezastavit. A tak to jeden kretenik odniesol, kedze ho asi v 5km/h moja K2 odrazila lavym predkom cela niekde prec... Tak mu treba. Neviem - je mozne, ze takto dopadlo viac ludi, ale netrapilo ma to vzhladom na ich AGRESIVNE spravanie. Na zastavke Marianska som nestal tiez. Cez krizovatku s 29. augusta mi zas velmi pomohli fizli, ktori ked ma zbadali prichadzat, okamzite zastavili dopravu a dav a umoznili mi plynuly prejazd. Dalej to uz bolo lepsie a na zastavke na Americkom nam. som uz bral ludi. No ludi - ludmi sa to nazvat nedalo z 90%. Tak som si trocha vydychol, bo dalej sa uz slo relativne v pohode zas. V Ruzinove ku mne prisiel jeden pan a vravi mi: "Pan vodic, ste jednicka. To, ze ste dokazali prejst tymi tym mestom, je nieco uzasne! Ste jednicka." To som citoval a nie preto aby som sa chvalil, ale aby ste mali predstavu co to bolo. Potom ma cakalo este posledne kolo, tam to uz bolo o trosku lepsie, no stale hrozne. Ked som prisiel do vozovne mi vraveli, ze ma citujem obdivuju, ze som to dokazal v tom meste, lebo skoro vsetky vozy im rozbili. Pytali sa ma ako som to dokazal. Nuz... 
Andrej (Anndy008)
Este sa vratim k 22Tr. Je prevda, ze 21 maju dostat nove cela - resp. design. A je tiez pravda, ze sa rozohoduje o tom, ze ich budu mat aj 22-ky, ale este sa nerozhodlo. Posledny z tych prototypov, by mal by v specialnom vyhotoveni - t.j. iba s jednym motorom (iba na jednu napravu). Podla mojho zdroja, by mal stacit v nekopcovitom terene a mal by byt o cca 1,5mil Kc lacnejsi (ale ta cena je len - velmi - velmi orientacna)