Reply on: S499.1023 #72781:
Mne to otvorilo len www.matridouska.cz ?



A takýto prítlak už určite platni škodil
zrusit Bratislavsku SAD a nahradit ju niecim co by si hovorilo Bratislavske Zeleznice. Zeleznice su ekologicke a maju vysoku prepravnu kapacitu a nestoja v zapchach... do obci kde je vazne velmi maly pocet obyvatelov by chodili predsalen nejake tie autobusy, ktore by zabezpecili prevoz cestujucich do okresneho mesta, kde by im bol umozneny prestup na zeleznicu... Intervali by boli rozne, liniek co najmenej. Pricom linky by boli hlavne, kde by bol husty interval a premavali by dlhsie supravy a vedlajsie (su to povacsine oznacene sedou), ktore by mali napr 20-30m interval a premavali by sem kratsie supravy...
Kami
Konkurencia taxikom to moze byt - pre ludi co su ochotni pouzivat verejnu dopravu, ale boja sa hned vyuzit bezny spoj (nevedia kde ich zavezie, ako sa plati, ...).
Mimochodom, tie Mercedesy pred halou su riadne predrazene ...
Re #72800 LifeStar: vyhodou TGV je, ze dokaze premavat na beznych tratiach takze sa moze budovat postupne.