Reply on: Ike #71648:
ani nie tak mrhanie papierom; ale treba vidieť aj negatívne stránky veci. Ak vynechá spoj z najrôznejších príčin na linke vlky nadávajú. A aby nadávali ešte aj na to, že vypadol na dojazdovej linke. ? Takto sa tam neuvádza a vlk pri dojazde nezistí, že cez deň niečo nebolo vypravené/vypadlo bez náhrady. Takisto mimoriadne udalosti na trati počas dojazdu ovplyvnia premávku spojov. Alebo ak to hradí ZV. Povedzme, napr. že hradí Pošeňský ZV nejakú L14, posledné kolo. Dojde na Pošeň; ak by boli zobrazené aj dojazdové CP, musel by ten ZV hradiť aj linku na dojazde, čo je z viacerých strán nepraktické, zvlášť, ak sa jedná o Pošeňský ZV. Pokiaľ ale dojazdové CP nie sú zverejenené formou vývesiek na zastávkach, záložák skončí hradenie normálnej L14 na Pošeň a tam aj ostane a dojazd je neobslúžený.
Tento problém sa ukázal už viackrát u trolejbusov. Jediný trolejbusový ZV cez prac. dni 6285 hradil posledné kolo L201 alebo 202 z Čiližskej. Po starom by došiel na Hl. Stanicu alebo Rajskú a už by bol k dispozícií pre hradenie ďalších spojov. Pomerne ľahko sa napojí v meste, kde potrebuje. Ale teraz musí hradiť dojazd až po Amfiteáter, nemôže ľudí vyhodiť na Hl. Stanici alebo Rajskej, aj keď by sa to vlkom aj vodičovi určite hodilo, ale vykonáva spoj do Vozovne Hroboňova (Amfiteáter). Odtiaľ kým sa vráti do mesta, kam potrebuje, trvá dlhší čas.
Mike
Okrem toho, že takto sa vyriešia mnohé sťažnosti vodičov, odstráni sa tým aj už tu spomínaný problém s cudzincami, ktorých niekto pošle na L8, 9 alebo 14 a to nejde do mesta, ale odbočí smer Rača. Takto tam už cudzinec odkázaný na konkrétnu linku nenastúpi.