Reply on: jandro #71357:
Iba je otázkou kade inde ho viesť, teoreticky možno z Dúbravky cez Harmincovu a Brniansku pod stanicu.Re #71363 Ámos: No ja som to čítal v knihe, ktorú napísal jeden historik, dosť uznávaný, ale nechcem sa hádať.
Re #71385 Ike: No od roku 1998 je pre nás určite výhodnejšie byť sami. Kam by asi išli zahraničné investície, že? Samozrejme do ČR. A Československo, nech by sa písalo akokoľvek, vždy bolo v zahraničí vnímané ako Checko - ? (niečo), takže známejší by sme vo svete neboli. Ty keby si išiel do Rakúska, Ruska, Belgicka, vedel by si presne, v ktorej časti federácie si?
Re #71391: Lenže prepravný poriadok je zmluva vychádzajúca z Občianskeho zákonníka (je naň aj odkaz v 164/1996), teda ide skôr o zmluvnú pokutu.
Re #71394 Ámos: Už som sa pýtal, lenže ide o komplikovanú otázku (zákon o dráhach/cestnej doprave, priestupkový zákon, zákon o PZ, trestný zákon,...), takže odpovede som sa nedočkal.
Re #71401 Ike: Jednoznačne ti menej uškodili Poliaci, Ukrajinci (nie ZSSR!!!) a asi aj Rakúsko.
Re #71403 S499.1023: Úradný jazyk v 1. ČSR bol jazyk československý, je to napr. aj v učebnici dejepisu, ale aj inde.
---
A čo sa týka 1, 6 a 13:
L 1 ako bola do spojazdnenia trate do Petržalky, kedy by vzťah centrum - stanica spravila nová linka Petržalka - HS a samostatná linka je hlúposť.
L4 predĺžiť do Dúbravky a skrátiť po ŽST Nové Mesto s predĺžením prevádzky,
L 6 dať na Zlaté Piesky, s tým, žeby premávala len v rozsahu v akom teraz L 4 a
L 12 skrátiť po KV.
Tým pádom máme spojenie Dúbravka - Polus, o ktoré asi tým ľuďom išlo najviac a nemáme nezmyselnú L 13.
Alebo 2. možnosť:
L 1 na stanicu cez tunel,
L 13 zrušiť a predĺžiť 210 na agregát na Šafko
SDX