Reply on: Ámos #71022:
je fajn ze si mi moje laicke rypnutie do vedenia DPB vyvratil (musim uznat ze za katastrofalny stav nesie vinu aj samotne mesto, nie len dpb), ale nie so vsetkym suhlasim...
1) pochopitelne ze keby sa menilo vedenie dpb,tak by bolo vyberove konanie, dobrych zamestnancov by som nechal... no a v suvislosti s tym vrcholovym menezmentom so spatnou vazbou - vieme, ze pri sucasnom vedeni to nefunguje...
2) Neviem aku mzdu maju revizory, ale viem ze to nie je najatraktivnejsie povolanie, preto by som zvysil, aby som prilakal dalsich... to ako vravi aquila s tou proviziou, by bol tiez dobry napad... samozrejme ze pokuty by sa zvysili...
To s tym demotivovanim absolutne nesuhlasim... to si kde vyhrabal taku blbost... to mi chces povedat ze ked budes zarabat 120 000 mesacne, ze po roku si povies "uz mam dost", a das si dalsi rok volno? a potom? potom co? zijes asi v rozpravkovom svete, dnes je kazdy rad ked zaraba vela a ma stabilnu pracu...
3) z listkou nie, ale z reklamy (samozrejme prisposobenej dizajnu dpb) a z pokut ano... + samozrejme treba dotacie z mesta
4) neviem aky casovy interval mas namysli pod "kedysi", ale u mna je raritou skor ked ma pocka... a este vacsou raritou je, ked napr na SAV, caka s otvorenymi dverami na cervenej, a nie ze ich zavrie, posunie sa jeden meter a potom tam 3 minuty caka vedla ludi, co ho nestihli... a to nebudem komentovat prestupy...
takze skolenia sa sice robia, no bez ucinku
a to suvisi aj s bodom 5)
5) mail je dobry napad, ale obcas aj moderne technologie zlyhavaju... a treba si uvedomit ze vela ludi nema mail, vela ludi sa nahneva cestou do prace, no ked pridu domov uz na to zabudnu, popripade sa im mail nechce pisat...
6) chcelo, to vedia snad vsetci, smutne na celom je, ze ti co to maju na starosti si to neuvedomuju
Ámos
A nebudu sa kupovat trollina. DPB ma uzatvorenu ramcovu zmluvu so Skodou elektrik na dodavku 12 ks 25Tr.
Re #71015 Mike: Ja by som to radsej videl na Nivy. Ono uz z viacerych stran som pocul navrhy ci nespokojnost s tym, ze neexistuje priame spojenie po nabrezi. (aj ked nie som zastanca odvasdial vsade) Ale ked si zoberes, ze spojenie Karlovka - Zochova existuje elektrickami, ale spojenie Karlovka - Dostojevskeho nie a clovek musi prestupit na L70, tak by bolo podla mna logicke predlzit L133 po ASMN dokonca ju spojit s 202, ak by potrebna uprava v intervale nebola moc velka.
L70 by som skratil po ASMN resp. by som ju spojil s 88 s nasadenim 15m vozov a intervalom ako ma dnes 88-cka.
Re #71017 SDX: Cize podla tvojej logiky by sa mali kupit nejake solo trolfle na 205 alebo 207 alebo klbove busy pre druhu kolonu, lebo DD aj petrzka ma nove vozy a treba teraz inde v meste nove vozy, nie?
Re #70998 Ike:
1) Co by si tym dosiahol? Mozno by si vyhodil aj schopnych ludi. Co takto nove vybreove konanie na kazdu poziciu. Nemiesaj kulturne rozdiely s japonskym manazmentom. Skor by stacilo keby bol ten vrcholovy manazment v kontakte s praxou a malo relevantnu spatnu vazbu...
2) Zvysol val by si platy revizorom? Vies ake maju tie platy ked ich chces zvysovat.. Co ked maju 40.000, co ked 80.000. Ako chces zvysovat platy ked nemas analyzu o ich vyske. Vies ze prilis vysoky plat demotivuje? "Nebudem robit ved mne tych 50.000 bohate staci..." Co takto hodnotit od vykonu. Za kazdu pokutu dostanes tolko a tolko a cim viac ich donesies tym viac z pokuty dostanes...
Revizorov treba riesit prijatim dalsich a nie zvysovani miezd. Mas pocit ze 25 ich na BA staci? Ja by som od DPB ocakaval takych cca 70... Nelubi sa mi spolocnost, ktora ked nema prachy zdvihne ceny, no nerobi nic s neplaticmi... V podstate okrada svojich podstivych a vernych zakaznikov...
3) Predstavujes si to ako hurvinek valku. Z listkov nikdy nezarobis na podstatny pocet novych vozidiel. Na jednu elektricku za 80mil. musis predat 4.444.444 18 korunovych listkov... Bez poriadnych kapitalovych dotacii sa nikam nepohnes
4) Mas pocit ze vodici neprebiehaju skoleniami... A to ze kedysi ked bolo raritov ze vodic na teba pockal ked si dobiehal a dnes je raritov ked nepocka sa proste stalo len tak? To ze na vypravnach (min na jednej) visi vyzva aby vodici cakali na ludi je len tak?
5) schranky paci/nepaci. A kam by si ju umiestnil na vypravne alebo na olejkarsku? Myslis ze niekto by doma napisal list a isiel ho niekam cez pol mesta doniest. Co takto v dnesnom svete elektronickej komunikacie zriadit poriadny jasny e-mail - staznosti@dpb.sk (a nie ze je milion mailovych adries a ty polhodinu hladas kam svoju staznost poslat a potom ti este veduci prevadzky vypi*uje ze preco to posielas riaditelovi divizie a nie hned jemu aj ked jeho mail. adresa nikde nie je) a moznost poslat staznost aj sms-kou na tel. cislo a nie vyvolavat niekam na dispecink.
6) chcelo by to kompletnu reformu - ano tu sa da suhlasit. Co je zle zmenit, co funguje ponechat...