Reply on: KLF #70423:
Je toho viac:Tak napriklad 220 pristreskov JCDecaux
128-cka
prelinkovanie Petrzalky
rekonstrukcie elektrickovych trati
zabezpecenie normalneho poctu GO trolejbusov v pocte 15ks rocne v BBDS po dobu troch rokov
zakupenie minibusov a linka 44 - ta ma velky uspech
zakupenie SORov, Solarisov a 25Tr-ok
Re #70420 ivanbuto: Ako si to vysvetlit?... No ja by som povedal, ze to ma za nasledok posledny prieskum. Vacsina bratislavcanov povazuje MHD za najvacsi problem Bratislavy. Takisto zopar Solarismi a 25tr-kami si spravil u ludi vacsie ocko ako cokolvek inym co spravil...
Ked k tomu priratas, ze mu niekto dal na stol prepocet kolko novy Solaris usetri mesacne na PHM oproti vyradenemu Ik280...
A otazka toho ci mu verim... V kazdom pripade jehu sluby su jasne formulovane a teda aj lahko kontrolovatelne... To sa vsak neda povedat o jeho najvacsej rivalke, ktora vo volebnom programe ma len lacne frazy, bez konkretnosti. Cize kontrola je takmer nemozna - v podstate ako volebny program SMERu do NR SR.
Najviac ma vsak u Durkovskeho pobavil tento slub:
Postavíme novú modernú vozovňu DPB v Petržalke pre min. 150 autobusov
To sa splni ci tam bude alebo nie, lebo sa uz stavia a vela jej k dokonceniu nechyba

Re #70416 Papyr: Hej rozumies tomu spravne. A medzi grobom a Ciernou Vodou takisto nejazdi SAD.
Problem mesacnikov je ten, ze BSK na cele s Romanom ale aj Bajanom neuveritelnym sposobom brzdia IDS. Mesto Bratislava nema preco doplacat na Grob a BSK tak neucinil... Do Velkeho Sarisa sa da sice kupit elektricenka ale V.Saris si to plati... Som si isty ze DPB dal pri rokovaniach s Grobom viacere varianty s cenovou kalkulaciou a Grob si vybral tuto. Ak na tom DPB a mesto nejako nepreraba je mi uplne jedno kto a ako plati... Ak by DPB prerabal, zrusil by som to a nech si obsulznost zaplati BSK.
Toto je vlastne tiez otazka, ci by PSK nemal prispievat na linky medzi Sarisom a Presovom, kedze su to dve mesta a jedna sa o primestsku dopravu aj ked ju vykonava DPP s vozidlami urcenymi na MHD...
SDX