Reply on: Valec #70218:
Vieš kto robil audit. Je zaujímavé, že DPB nevypísalo, ako to určuje zákon konkurz, ale jednoducho priamo určilo vykonávateľa auditu, preto dopadol priaznivo, presne tak ako si to vedenie DPB predstavovalo a objednalo. Keď si však myslíš, že to nieje možne, tak naivne veríš v spravodlivosť. Ja iba viem, ako v DPB robia 3.úradnici prácu, ktorú by hravo zvládol jeden. No a teraz počítajme - 603 : 3 = 201. a verím, aj to je veľa.Máš dojem, keby bol DPB v súkromnom vlastníctve, že majiteľ by zamestnával toľko úradníkov? Skôr by som mal externé zmluvy na výkon adm. prác a vieš si predstaviť koľko financií by som ušetril len tým, že adm. budova DPB + zamestnanci na Olejkárskej by sa stala zbytočnou. Aby sa uviedli všetky argumenty s prezamestnanosťou adm. pracovníkov v DPB to by sme sa napísali až by nás s toho prsty boleli. Všetko je o názore a uhle pohľadu. Ahoj.
. To by nam tu len chybalo aby sme dostali dalsi typ do zbierky. Ked uz nech radsej pride zopar kusov s toho co tu uz mame.
eripmav
- pocet novych vozidiel
- financna dotacia mesta pre dopravny podnik + financne dotacie inych subjektov (VUC, statu), ak take su
- podiel dotacie mesta na MHD na celkovom rozpocte mesta
- celkovy rozpocet mesta (bratislava/brno)
Myslim ze porovnanim tychto udajov sa objavi zaujimava (a pre niekohho aj predpokladana a neprekvapiva) zavislost medzi poctom novych vozidiel a vyskou dotacie, a vyskou rozpoctu mesta. A tak, zrejme chyba bude v tom, s kolkymi financiami mesto pracuje, a v tom, ze aky je (ne)system financovania dopravy u nas a v Brne... Takisto sa moze porovnat nakup novych vozidiel do SAD... Priznam sa, ze posledne som isiel SAD Bratislava z Bratislavy do Nitry Mercedesom (a za sumu 50 korun!!! po 50% zlave na ISIC), a vlastne na vacsine liniek tam premavaju autobusy podobneho charakteru...