Nezda sa vam, ze sa casto hovori o doprave ako o hlavnom probleme Bratislavy, ale pritom sa riesi stale iba jej jedna cast a tou je osobna automobilova doprava?
Nehovorte, ze sa stavaju alebo rozsiruju cesty najma kvoli ludom, ktori sa vozia MHD? Je to pre tych, ktori kaslu na MHD a myslia na svoj individualny zamer, ako sa co najpohodlnejsie a najrychlejsie dostat na nejake miesto v BA alebo mimo BA.
Ak uz niekde treba investovat peniaze, tak nie na rozsirovanie ciest, ktore nie je donekonecna aj tak mozne, ale do MHD. Do budovania elektrickovych trati a najma do kupy novych dopravnych prostriedkov, takych, do ktorych sa nebudu hanbit chodit bezni ludia. ?
Nehovorte, ze sa stavaju alebo rozsiruju cesty najma kvoli ludom, ktori sa vozia MHD? Je to pre tych, ktori kaslu na MHD a myslia na svoj individualny zamer, ako sa co najpohodlnejsie a najrychlejsie dostat na nejake miesto v BA alebo mimo BA.
Ak uz niekde treba investovat peniaze, tak nie na rozsirovanie ciest, ktore nie je donekonecna aj tak mozne, ale do MHD. Do budovania elektrickovych trati a najma do kupy novych dopravnych prostriedkov, takych, do ktorych sa nebudu hanbit chodit bezni ludia. ?

tomas1
- V Belgicku to možné je.
__________________________________
Re #68474 jandro: "Co hovorite na to, ak by bola MHD resp. integrovana doprava zadarmo"
- Najväčším problémom verejnej dopravy v BA i na celom na Slovensku nie je cena, ale otrasná kvalita v mnohých prípadoch pre moderného dynamického človeka [MlaMoDyj™ S499..] až nepoužiteľnosť. Preto treba hlavne IDS a v Bratislave aj investovať do obnovy, to pomôže ďaleko viac ako MHD zadara. MHD zadara bude krok č.2 ktoý podporujem.