Reply on: S499.1023 #68066:
No rozmyslal som nad tou elektrickou na Trnavskej-Roznavskej. Miesta tam je dost na trat. A padli tu nazory, ze by to tam bolo nevytazene cestujucimi. Hm... no mozno teraz este nie, ale chysta sa tam dost vyrazna vystavba pobliz (3 veze, Kuchajda, druha Kuchajda, Trnavka a Soravia) a myslim si, ze vtedy by to tam uz mohlo mat opodstatnenie.Inak dnes som si tam v autobuse postal v zapchicke.
Ale tak ... je piatok a to byva vzdy plna ta cesta smerom von.
Sommelier
Práve. Keď niekto celoplošne zvaľuje zodpovednosť za celkový stav, je možno nevhodné kontrovať od prvého do posledného, do čo sa v doprave investovalo, avšak bolo tam jasne uvedené nič. Tak keď nič tak všetko. Dá sa to pochopiť.
Čo sa týka výhybiek, tak informácie o ich nevhodnom umiestňovaní a konštrukcií križovatiek mám od Teba. ?
A na električkovú trať do Petržalky mám svoj vycibrený imho názor, ktorý mi tak skoro nikto nezmení, pretože viem, že napikovať s ťažkou dopravou priamo do centra je u mňa ďalšie utretie údu a nestrategický krok, ktorý sa urbanisticky vypomstí.
Nehovoriac o pravdepodobnej neprepojenosti s Eurotunelom, zabratí starého mosta, následnou ťažko priechodzou stavbou západného prepojenia a riešenia len po Štúrovu (bez konkrétneho výhľadu ako ďalej).