Reply on: Ike #67346:
Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
Cpp5
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3510&idg=418&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=
Tu sa dá vidieť aj dnes už neexistujúcu vozovňu Martanovičova.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4512&idg=20&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3082&idg=418&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6883&idg=418&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=