Inak keby existovala ex 23, resp. 82, tak by tá 13 v podstate nemala absolútne žiadne opodstatnenie. A inak je veľmi smutné, ak sa mení linkovanie kvôli jednému vozu.
Jesenského: chválili sa ňou v tom zmysle, že to je prvá zastávka "viedenského typu" v BA, pričom to je hlúposť, pretože takou zastavkou prechádzajú autá (ide vlastne o vyvýšenú vozovku, ktorá slúži ako spomaľovač pre autá), a zatiaľ som si nevšimol, že by na Jesenského cez tú zastávku viedla cesta..
K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?
Vzhľadom k tomu, že keď som bol malý som miloval trasu Obchodná - Nám. Ľ. Štúra na L 6, resp. opačne na L 7, alebo výlukovú 11 v čase opravy Vajanského nábrežia, bral by som to všetkými desiatimi, no za súčasných okolností, to nepovažujem za to, čo by som zlepšoval prioritne.
Re #66885 miso1234: Hlavne že keď otvárali Mostovú sa zastávkou Jesenského smer Kamené nám. chválili, koľko do nej investovali a aká bude úžasná. Zase sa ukázalo, že DPB nemá koncepciu.
Re #66889 Peťo 1: L 15 v 80. rokoch: Hanulova - Vazovova, neskôr nahradená zlúčením s L 12 do L 12.
Re #66914 Peťo1: No a prečo nie? A z Vlčieho hrdla do Vrakune, no súčasný reálny stav ti to bez asanácí nedovolí.
Vlakova linka 155 ? ? A nemoze ist az na filialku, ked sa uz spravilo osvetlenie na Slovanoch a peron pri trznici? Od predmestia je to aj tak len posun (ziadny poplatok za DC).
no a čo, ty určite cestuješ na Jesenského z Devínskeho jazera a práve k SND a niekoľkokrát denne, keď nestačí 17? však, nie... v rannej špičke to pekne postačuje, poobede sa ľudia prejdú ? samozrejme aj ty ?
myšiak, nehnevaj ma... Frasa, ale niečo tam chodiť predsa musí a jednotka je kapacitnejšia ako 13, tak by vozila vzduch. Treba rozmýšľať... už som povedal ako to je ?
☺ No máš pravdu, je to tak. Bolo by to zaujímavé, čo sa týka oblasti Pribinova, ale neviem, ako by riešili prechod električky popod výjazd na Starý most. A navyše by bola táto trať každoročne postihovaná ničivými povodňami. A ďaľšia otázka: kam by potom tá električka pokračovala? Išla by až k Prístavnému mostu, kde by mala obratisko, alebo by snáď pokračovala až do Vlčieho hrdla? Hmm, veľmi zaujímavá debata... ?
Mohlo by to byť o to zaujímavejšie, že by mohla pokračovať do oblasti Pribinova. Ale ako si si všimol, električkových tratí sa stavajú desiatky kilometrov ročne a výhľadovo sa počíta s trojnásobkom. ?
Myslím, že by to bolo dosť nebezpečné, nakoľko sa viackrát stalo, že vodiči áut sú nadržaní a už veľa krát tam skoro niekoho zrazili. Okrem toho premávka áut na vajanského nábreží je neporovnateľne väčšia ako na Štúrovej smerom k Tescu. Na Vajanského by to mohlo spôsobiť katastrofálne zápchy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?