Myslim, ze zmena tras 1 a 13, je dost od veci. Totiz:
1) Nebude existovat priame spojenie Dubravka - Hlavna Stanica (nutny prestup 12-13)
2) Z useku Karlova Ves - Novy Most, sa na usek Legionarska - Zatisie bude dat dostat uplne zbytocne az dvoma linkami.
Lepsie riesenie by bolo:
6 zrusit
13 - Dubravka - Tunel - nabrezie - Safko - Nam.SNP - Obchodna - Hlavna Stanica (zabezpecilo by sa tim spojenie Novy Most - Hlavna Stanica) - jazdila by len v tomto smere.. mohla by sa precislovat na 6 ?
1 - Dubravka - Tunel - Obchodna - Hlavna stanica (rychle spojenie Dubravka - Hl.st)
4 - cez tunel a potiahnut do Dubravky (moznost prestupu/vystupu na Nam.SNP)
9 - presmerovat na nabrezie (kvoli tomu ze by odtial vypadla 4, nech tam toho nejazdi malo)
Kto by chcel ist z Vajnorskej na Obchodnu pouzije 4 a vystupi na Nam.SNP (pripadne tam vezme 1/7/13). ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4... vypadok 1 linky na Vajnorskej by sa zabezpecil posilnenim 2 a 4..
1) Nebude existovat priame spojenie Dubravka - Hlavna Stanica (nutny prestup 12-13)
2) Z useku Karlova Ves - Novy Most, sa na usek Legionarska - Zatisie bude dat dostat uplne zbytocne az dvoma linkami.
Lepsie riesenie by bolo:
6 zrusit
13 - Dubravka - Tunel - nabrezie - Safko - Nam.SNP - Obchodna - Hlavna Stanica (zabezpecilo by sa tim spojenie Novy Most - Hlavna Stanica) - jazdila by len v tomto smere.. mohla by sa precislovat na 6 ?
1 - Dubravka - Tunel - Obchodna - Hlavna stanica (rychle spojenie Dubravka - Hl.st)
4 - cez tunel a potiahnut do Dubravky (moznost prestupu/vystupu na Nam.SNP)
9 - presmerovat na nabrezie (kvoli tomu ze by odtial vypadla 4, nech tam toho nejazdi malo)
Kto by chcel ist z Vajnorskej na Obchodnu pouzije 4 a vystupi na Nam.SNP (pripadne tam vezme 1/7/13). ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4... vypadok 1 linky na Vajnorskej by sa zabezpecil posilnenim 2 a 4..
. Po Hlavnú stanicu to bude asi 60 mld Sk. Tá električka za 8 mld. Sk je oproti tomu zlomok a ani na ňu sa nevedia tie peniaze poriadne nájsť, takže akékoľvek metro v Bratislave je utópia. Navyše mám obavy, že sa aj s tých 8 mld. Sk začne ukrajovať a postavá sa to za 5 mld. Sk, čo bude už obyčajná povrchová tramvaj s úrovňovými križovaniami. ?
fobust
Sitácia vyzerala skôr tak, že sa bude rušiť linka 87, ale hádam sa to podarí zachrániť.