Doviedlo ma k pár dohadom o novej trati:
Obzvlášť dôležité budú miesta, ktoré križujú náväzné formy dopravy – Einsteinova – napojenie na električkovú trať, ktorá v daných miestach bude už pomerne vysoko nad povrchom s už zapustenou traťou podzemného železničného tunela je jedna z výziev, ktorej stavitelia budú čeliť.
V prípade technickej nerealizovateľnosti prepojenia by sa dalo pouvažovať nad odbočkou električkovej trate k novovzniknutej železničnej stanici v oblasti v okolí Auparku.
Električka z Petržalky a do centra by sa napájala tak ako v minulosti – odbočkou na Viedenskú, cez Sad Janka Kráľa pred NC Aupark, kde by bola podzemným tunelom spojená podzemnou stanicou, ktorá by sa de facto mala nachádzať na druhej strane diaľničného obchvatu – na povrchu, polozapustene či pod zemou.
___________________________________________________
Druhá stanica sa bude nachádzať v okolí Pribinovej.
Tu sa ponúka niekoľko riešení, záleží aj na tom, do akej miery by sme radi časom túto oblasť dopravne využili.
Tak som si včera opäť okrem iného kreslil - podobne ako momentálne prípravári projektu. Je to na starom podklade, takže si všímajte hlavne tunel pod Dunaj - sú tam +/- tri varianty.
http://img224.imageshack.us/img224/8679/bratislavatunelv3us5.jpg
Obzvlášť dôležité budú miesta, ktoré križujú náväzné formy dopravy – Einsteinova – napojenie na električkovú trať, ktorá v daných miestach bude už pomerne vysoko nad povrchom s už zapustenou traťou podzemného železničného tunela je jedna z výziev, ktorej stavitelia budú čeliť.
V prípade technickej nerealizovateľnosti prepojenia by sa dalo pouvažovať nad odbočkou električkovej trate k novovzniknutej železničnej stanici v oblasti v okolí Auparku.
Električka z Petržalky a do centra by sa napájala tak ako v minulosti – odbočkou na Viedenskú, cez Sad Janka Kráľa pred NC Aupark, kde by bola podzemným tunelom spojená podzemnou stanicou, ktorá by sa de facto mala nachádzať na druhej strane diaľničného obchvatu – na povrchu, polozapustene či pod zemou.
___________________________________________________
Druhá stanica sa bude nachádzať v okolí Pribinovej.
Tu sa ponúka niekoľko riešení, záleží aj na tom, do akej miery by sme radi časom túto oblasť dopravne využili.
Tak som si včera opäť okrem iného kreslil - podobne ako momentálne prípravári projektu. Je to na starom podklade, takže si všímajte hlavne tunel pod Dunaj - sú tam +/- tri varianty.
http://img224.imageshack.us/img224/8679/bratislavatunelv3us5.jpg
asii