AD 1000 mm / 1435 mm
Nemusíte ihneď všetci súhlasiť, ale cesta tou istou električkou (T3 a spol.) na 1000 mm Bratislavskom rozchode je menej pohodlné. Čo je pravdepodobne dané konštrukciou, kde primárny bol 1435 mm rozchod.
1000 mm T3 električka chodí viac zo strany na stranu a celková stabilita je nižšia. Na druhú starnu sa mi zdá pohodlnejšie prechádzanie výhybkami a zákrutami.
Nemusíte ihneď všetci súhlasiť, ale cesta tou istou električkou (T3 a spol.) na 1000 mm Bratislavskom rozchode je menej pohodlné. Čo je pravdepodobne dané konštrukciou, kde primárny bol 1435 mm rozchod.
1000 mm T3 električka chodí viac zo strany na stranu a celková stabilita je nižšia. Na druhú starnu sa mi zdá pohodlnejšie prechádzanie výhybkami a zákrutami.
si
druha podobna krizovatka je pri zvaraku, akurat ze tam si na vedlajsej a pokial nemas dost drzosti tak sa ti moze podarit na tom priecesti aj ostat...
a pokial by si hladal, nasiel by si takeho aj viacej...
Re #60653 Engerau: nie, samotne krize vodicom nepomozu, ale pokial sa na nich bude po kolizii s tratovym vozidlom automaticky pozerat ako na vinnych (co sa pokial viem na zeleznicnych priecestiach robi) tak sa to postupom casu medzi narodom vodicov roznesie a zacnu si (snad) uvedomovat ze tam nemaju co hladat ked sa tam blizi elektricka