Z pohľadu cestujúcich by nemuseli byť maršrutky až také zlé, ale len keby nestáli 25 Sk.. Študenti a dôchodcovia na to môžu zabudnúť hneď a tí zvyšní asi dosť zvážia či pôjdu za 14/18 Sk alebo za 25..
guys, hladam a hladam a nevidim nikde ze prvy april. to s tymi marsrutkami je smrtelne vazne myslena informacia? ma ta firma vobec licenciu na prevadzku pravidelnej dopravy alebo ju nepotrebuje? a kto preboha zaplati 25 korun za cestu z mileticky do ovsista, ked tam jazdi 68, a to dost casto...? hroza, strach a katastrofa.
To si ty povedal. A co sa kolajoveho zvrsku elektriciek a elektriciek samotnych tyka,tak tam si stojim za svojim, Bratislava je urcite v ramci Slovenska vzor.
Asi si neporozumel alebo nechces porozumiet. S retazovkou na mna nechod. Ta sa montovala aj demontovala az po revolucii. Ja som myslel na take veci ako je trat na Mileticovej, v Ružinove, na Kapucinskej a pod. Velmi vela co bolo v zlom stave este zo sociku sa uz porobilo.
K tym tratiam trolejbusov: Ty urcite patris presne k tym frflosom co frflu ak sa nic nespravi, a ak sa daco v ramci moznosti spravi zase len frflu. Nikdy nebude podla vas nic dobre. Ak by tie trate neboli zase by si nadaval, co vlastne chces?Aby sa trolejbusove trate rusili ako v BB alebo KE ???
Ja by som to nazval útlm. Nové trate nevznikajú v takom hojnom počte ako vtedy, ale zasa sa omnoho kvalitnejsie prevadzaju rekonstrukcie a celkovy stav zvrsku sa mi zda lepsi.
Ak hovoris o udrzbe kolajoveho zvrsku, tak ta bohvieaka nieje. No dnes sa snazia aspon zle useky postupne robit. To co este nieje spravene je prezitok z doby minulej co sa este nestihlo.
Trať na Dlhé Diely je síce rozširovaním elektrickej trakcie, ale oveľa viac je rozširovaním nezmyselných krokov vedenia mesta. Trolejbusová trať s otáčaním na naftový motor je, s dovolením, k*k*tina ako vráta. A PEPke uverím, až bude odovzdaná do prevádzky. Slávnostných výkopov už zopár bolo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71