Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #57256:
Ja len chcem, aby si prestal trepať blbosti a dávať Bratislavu za vzor.
Reply on: galiyosha #57254:
Asi si neporozumel alebo nechces porozumiet. S retazovkou na mna nechod. Ta sa montovala aj demontovala az po revolucii. Ja som myslel na take veci ako je trat na Mileticovej, v Ružinove, na Kapucinskej a pod. Velmi vela co bolo v zlom stave este zo sociku sa uz porobilo.
K tym tratiam trolejbusov: Ty urcite patris presne k tym frflosom co frflu ak sa nic nespravi, a ak sa daco v ramci moznosti spravi zase len frflu. Nikdy nebude podla vas nic dobre. Ak by tie trate neboli zase by si nadaval, co vlastne chces?Aby sa trolejbusove trate rusili ako v BB alebo KE ???
Reply on: untrop #57246:
niesom kosicky ani bratislvsky kronikar ale z urcitostou mozem povedat ze tam kosicania su ?
Reply on: 81-71 #57250:
Čiže napríklad zmršená Karlova Ves, o zvesení reťazovky radšej ani nehovoriac, je pozostatok minulosti?! Sprostosti jak vráta tu trepeš!

Re #57251 81-71: Tá trať má skutočne nesmierný dopravný význam! Nebyť nej, tak vlastne polovica dopravy v Bratislave je úplne zbytočná!
Reply on: AAA #57252:
Ja by som to nazval útlm. Nové trate nevznikajú v takom hojnom počte ako vtedy, ale zasa sa omnoho kvalitnejsie prevadzaju rekonstrukcie a celkovy stav zvrsku sa mi zda lepsi.
Ja osobne badám začiatok veľkého úpadku nie ani tak od revolúcie ako od nástupu pána Moravčíka do funkcie primátora.
Reply on: Martin Fundárek #57248:
Ak hovoris o rozsirovani elektrickej siete v MHD po revolucii nemal by si zabudat napriklad aj na trate k NOU a k SUSCH. ?
Reply on: Emo #57247:
Ak hovoris o udrzbe kolajoveho zvrsku, tak ta bohvieaka nieje. No dnes sa snazia aspon zle useky postupne robit. To co este nieje spravene je prezitok z doby minulej co sa este nestihlo.
Reply on: Dopravák #57244:
Na to,aby som videl, v akom zufalom stave su cele KE nepotrebujem mat 20-rocnu stupidnu BEUS-acku prax ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #57226:
Trať na Dlhé Diely je síce rozširovaním elektrickej trakcie, ale oveľa viac je rozširovaním nezmyselných krokov vedenia mesta. Trolejbusová trať s otáčaním na naftový motor je, s dovolením, k*k*tina ako vráta. A PEPke uverím, až bude odovzdaná do prevádzky. Slávnostných výkopov už zopár bolo.
Reply on: 81-71 #57215:
Ale keby bola lepšia údržba, nemuseli sme sa dostať do takéhoto stavu.
Reply on: Sheep #57237:
Ko¾ko poslancov je z KE neviem , ale môžete nám napísať menný zoznam, som len zvedavý.
eee, preklep ? vraky..
Reply on: Ámos #57213:
no, ako som písal, kedže jazdí fakt zriedka, tak vydrží... ?


Re #57230 81-71: prosím, prosím, kroť svoje vášne... a BigMac-ka nerieš, lebo keď si to prečíta, tak Ťa sfúkne, ako malý plamienok na jeho požičaných zápalkách... /aj inteligenciou, aj kvalifikáciou a aj praxou/ ?
Reply on: C734.00 #57242:
Hej, sú to vtáky, furt lietajú na plničku 😃
Niekto pisal, ze CNG karosy su vtaky, no budem zvedavy, ze tie nove solarisy kolko vydrzia, nie su vyrabane na taketo pomery.Budem zvedavy, ze po niekolkych rokoch z nich kolko bude odstavenych.
Preco nekupili Karosy???
Reply on: galiyosha #57204:
konečne to začínate chápať, že ste mohli, už keď, radšej 18m Soláče kúpiť... Ináč ten jeden Ke 15m CNG Soláč viacej stojí pre poruchu, ako jazdí na linkách... ?
Reply on: Ámos #57216:
To je mozne, ale aj tak potom treba porovnavat ceny za kus ci uz s DPH alebo bez. Potom sa da zistit rozdiel v cene
Reply on: 81-71 #57238:
vyzera to ze som osocoval BA? ale do KE situacie vidis celkom dobre ? ale ja dufam ze sa to vyriesi lebo elektricky mozno neprevezu viac ludi ako busy - koli tomu ze Tahaky, furcu a KVP obsluhuju autobusy a trolejbusy ale napriek tomu ak by tu elektricky zanikli cela MHD by skolabovala teda budu tu stale ?
Reply on: Sheep #57237:
Dalsi borec co ide osocovat BA? Ja si myslim, ze to je tupost najma komunalych politikov v KE. Druha vec, mame tu fiskalnu decentralizaciu a kazdy kraj moze investovat do takej miery, po aku ma. Ani Bratislava nemoze kupovat ULF-y ako Vieden, lebo nie je tak ekonomicky silna. A KE zase nie su tak ekonomicky silne ako BA. Proste to tak je. Chyba je v tom, ze KE aj to malo peniazkov co ma, zle investuje. Preferuje autobusy pre elektrickou trakciou, zadlzí sa na x rokov dopredu koli jednemu namestiu...to ani BA nerobi take blbosti aby investovala tolko, ze sa zadlzi neviem na kolko. Nie je to len chyba jedneho nemenovaneho primatora a dalsich x trulov co tam su teraz, je to najma chyba ludi, ze si ich zvolili. Tak isto v BB. Kto nevidel p.Kralika co robil poslednych 10 rokov a kym bol v minulom rezime, ten ho bude volit dokola a v tom pripade pravdepodobne suhlasi napriklad okrem ineho aj so sucasnym stavom MHD v BB...ako sa vraví, 2x do tej istej rieky nevstupis. Vela ludi z BB a z KE voli aj 3x tu istu....skupinku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.