Ludkovia jednu vec asi v zivote nepochopim.Kotry blbec vymyslal spojenie Ovsista so zbytkom Blavy?Slak ma ide trafit (hlavne v cez weekend) ked musim cakat 20 minut na 83 alebo 88.A nedajboze ze nejaky spoj vynecha.Potom je vsetko v ... .A dalsia vec co ma stve.Vystupim z vlaku na Petrzalskej stanici a ako sa dostanem domov?len tak ze pesi musim prejst cez most na Halovu pretoze od stanice mi nic nejde.A prestup je takisto nemozny.Teda jedine ze by som siel 180 na Zochovu a potom prestupil na 83 co je trocha chore.A navyse po 19:00 mozem na tuto alternativu zabudnut.Alebo ma niekto nejaky napad ako sa dostat zo stanice Petrzalka na Ovsistske namestie?
Majkl
mozno ste zaznamenali, ze v sucasnej dobe sa uzatvaraju ponuky na vyber spolocnosti, ktore prevezmu 49% balik akcii podnikov SAD (najprv pojde o SAD Bratislava a Dunajska Streda). Do vyberoveho konania sa prihlasili aj viacere renomovane dopravne spolocnosti (svedsky prepravca Connex, rakusky Blaguss, ale aj OBB). Tieto by mali byt zarukou trvaleho skvalitnovania jednak struktury cestovneho poriadku, ako aj modernizacie vozidloveho parku. Prikladom moze byt DP mesta Ostravy, ktory je vo vlastnictve Connex-u.
Sledujte preto vyvoj vyberoveho konania - ci u vyberovej komisie zavazia argumenty ako kvalita, skusenosti, tradicia, kompetentnost, alebo sa nechaju ovplyvnit lobistickymi skupinami a priklepnu SADky "privatizerom na slovensky sposob", ktorych cielom bude dopravu maximalne obmedzit a co najviac sa obohatit.
Zahranicni investori mozu priniest do slovenskej primestskej dopravy uplne novu dimenziu. Verme preto, ze dostanu sancu ukazat, ako sa da moderne robit hromadna doprava osob aj na Slovensku.