d3k0: Lenže je iné, keď sú blízko seba zastávky v rovnomerne obývanom prostredí ako keď tie zastávky sú v nejakých bodoch, kde je ľudí veľa na kope. Je logické, že keď je len samotný 6-poschodový panelák pozdĺž nejakej cesty, tak netreba dávať zastávku každých 300 metrov. Ale keď máš nejaké centrum, kde chodí niekoľkonásobne viac ľudí ako v iných miestach danej cesty, tak sa tam zastávku oplatí dať.
fobust
Tam sú chodníky úplne idiotské, prechody ťa nútia robiť obchádzky, je to celé na vieč čo. ?
Tak si to rátajme od AS Nivy po Miletičovu. To je jedno. Každopádne by mali skôr zrušiť zbytočné párové zastávky, ale nie tamto. Odkedy mi tú zastávku zriadili, cestujem do práce SOCkou. To by si mal byť rád!
Extremizuješ. ? Je niečo iné mať zastávky na NOSNOM SYSÉME a na OBSLUŽNEJ LINKE. Navyše si neviem tak celkom predstaviť preferenciu v tej križovatke, ktorá beží v pevnom cykle. Trolejbus by sa preferovať ešte dal, aj autobus, ale keď nie sú schopný spraviť preferenciu ani električiek, ako by potom preferovali iné?
Zabezpeč mi normálny chodník, normálne prechody a plnú preferenciu a môžeš tú zastávku kľudne zrušiť. ?