Reply on: Peon #56127:
Áno, zrejme iba ten prejazdový voz. Takisto na 30 a 80 je jeden voz z Kraksňan, čo tam robí ráno a poobede po kole (na L80 2 kolá, lebo z Kopčian aj z Matadorky); no a tá 30/6/80/6, robila poobede aj kolo na 29/3. po novom to bude ráno aj poobede na 28/4. Pre vlkä (na zast. CePo) sa síce nič nemení, ale akonáhle sa v akomkoľvek služobnom cestovnom poriadku niečo zmení, nech je to hocijaká "blbosť", musia sa k tomu dátumu zmeniť všetky existujúce druhy CP; preto sa často vylepujú nové ZCP, kde je fakticky iba zmena dátumu, ostatné všetko ako predtým. Minimálne v prípade L30 platnej od zajtra to tak je.
Sommelier
Ja by som na tvojom miete zabudol na vyuzivanie existujucich trati. A to pomerne rychlo. Existujuce trate su tak nenormalne, ale neskutocne nevhodne (cest racianskej radiale, ktora je miestami pouzitelna) na vykonavanie funkcie NDS. V ziadnom pripade by som ich nerozsiroval do dalekonosnejsich zamerov typu elektrickou do Pezinka ci Stupavy.
Blbost. Predtym ako niekto schvali ten samovrazedny projekt NDS postaveneho na existujucich tratiach, nech skusa cakat, vystupovat a nastupovat na nastupnych ostrovcekoch o sirke 1 meter ! Rozsirit sa daju tak akurat do Hlohovca.
A nech niekto posadi tu salinu na krizovatky s inymi formami dopravy kazdych 100 metrov.
A nech niekto posle 50 metrove vozy otacat sa k Narodnemu Divadlu.
A nech mi niekto povie, ze podkopat polku mesta je realne v nablyzsich rokoch.