Reply on: Quakeman #54476:
Ja som totiz do toho porovnavania vobec nezahrnal sposob regulacie pohonu, a od toho sa odvijajuce specifika. V tom, co pises, mas samozrejme pravdu, ale co sa tyka dynamickych vlastnosti (a nic ine som ani neporovnaval), stojim si za tym, ze je to najma zalezitostou nastavenia vyzbroje. Keby sa plna EDB v K2S nastavila na 360A tak ako u K2, tak to brzdi rovnako, alebo skor este horsie, ako K2, pretoze je to pulzna brzda, nie spojita. To, ze to nastavenie na vyssie prudy u K2S je mozne vdaka nizsiemu tepelnemu zatazeniu motorov, je z tohoto pohladu vedlajsie. A tiez su dynamicke vlastnosti zavisle od vydarenosti motorov. Vyskusaj si napr. taku 7105, a zistis, ze je horsia nez vacsina K2. Nevraviac o tom, ze stare K2 vedeli shuntovat, co K2S nevedia, a preto sa vo vyssich rychlostiach rozbiehaju uz len velmi neochotne. Je to sice trochu vyliecene tym odbudzovanim u TV Progress, ale stale to este nie je to, co to bolo u tych "lepsich" K2 
Realne sa generalizovat rozdiely v dynamickych vlastnostiach tych vozov podla mna nedaju, ak si odmyslime fakt, ze prudove urovne su zalezitostou nastavenia vyzbroje. Ked si ho nazad primyslime, tak zistime, ze este stale mame K2 lepsie nez vela K2S, a stale mame K2S horsie nez vela K2, co troska nesedi s Tvojim vseobecnym porovnanim.
